دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با فرماندار اهواز

01:382.2K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جلسه مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و فرماندار اهواز در فرمانداری برگزار شد.

مهندس کمال دویده، رئیس سازمان در این جلسه اظهار کرد: در هیات مدیره دوره هفتم برآن هستیم که کارهای هیات مدیره های قبل را ادامه دهیم و همچنین با طرح برنامه ها  و ایده های جدید، سازمان را چند گام جلوتر ببریم و ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه، سازمان نظام مهندسی ضمن تعامل با شهرداری ها، سازندگان ساختمان و .. باید زمام امور ساخت و ساز را دست بگیرد تصریح کرد: باید از پتانسیل و ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، به عنوان بزرگترین مجموعه تخصصی در سطح استان به بهترین شکل بهره وری کرد.

دویده با اشاره به اینکه نظام مهندسی ساختمان متشکل از گروهی از متخصصان است که این متخصصان می توانند کمک بزرگی برای استان باشند عنوان کرد: سازمان سعی بر تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات مهندسی به مردم  دارد.

در ادامه مهندس عالمی نیسی، فرماندار اهواز با اشاره به اهمیت و نقش سازمان نظام مهندسی در نظارت بر ساخت و سازهای استاندارد و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر اصولی اظهار کرد: نظام مهندسی باید یک نظارت جدی، بدون تعارف را سرلوحه کارخود قرار دهد تا شاهد بالا رفتن کیفیت ساخت و ساز و ساختمان های ایمن و مقاوم باشیم.

وی  با بیان اینکه نظام مهندسی با تشکیل اتاق فکر و با استفاده از مشورت متخصصان می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه و عمران شهری داشته باشد عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان می تواند با برقراری تعامل با ارگان های مرتبط با ساخت و ساز برنامه ریزی های بلند مدتی داشته باشد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=23354

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.