جلسه ریاست سازمان با مدیران اجرایی دفاتر نمایندگی برگزار شد

02:001.4K

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جلسه رئیس سازمان با مدیران اجرایی دفاتر نمایندگی برگزار شد.

مهندس کمال دویده در این جلسه اظهار کرد: از شروع به کار هیات مدیره هفتم (آبان ماه۹۷) تا کنون ۸ جلسه با مدیران اجرایی دفاتر نمایندگی برگزار کرده ایم و برگزاری نشست هایی این چنین در کارایی و ثبات سازمان بسیار تاثیرگذار است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه جلسات آتی در دفاتر نمایندگی برگزار شود، افزود: این بازدید ها به منظور کاهش موانع کاری ، ارتباط با اعضا و بررسی مشکلات آنان انجام می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان  خاطر نشان کرد: در جلسه قبل که با عنوان نشست راهبردی، اقتصادی و عملیاتی برگزار شد مسائلی مانند شناسایی منابع درآمدی و مدیریت هزینه های دفاتر نمایندگی، مقایسه محل های درآمدی، لزوم افزایش کیفیت انجام فرآیندهای سازمانی، استفاده از روش های مختلف ارزیابی فرآیندها، بهبود دانش پرسنلی با هدف تسریع امور، شناسایی و کاهش عوامل افت کیفیت انجام فرآیند سازمانی، لزوم شناسایی و افزایش منابع درآمدی و لزوم شناسایی و کاهش محل هزینه های اضافی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه مواردی را که در ۶ ماهه ابتدایی سال انجام شده است را مورد بررسی قرار می دهیم، امیدوارم موارد را دنبال و نشست پرباری داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی در کارآیی سازمان و ثبات سازمان تاثیر بسیار زیادی دارد بنابراین با توجه به اینکه در مرحله گذار از شرایط دشوار هستیم انتظار همیاری و همکاری بیش از پیش از روسای دفاتر نمایندگی را داریم.

دویده، هیات رئیسه دفاتر نمایندگی را خطاب قرار داد و گفت: به درآمدزایی توجه خاص داشته باشید و پیشنهادات خود را جهت کاهش هزینه ها به هیات مدیره ارائه دهید.

وی بر لزوم هماهنگی دفاتر نمایندگی با سازمان استان تاکید کرد و گفت: دفاتر نمایندگی باید اصل وحدت رویه را رعایت کنند و در تمام امور (مالی، اداری، خدمات مهندسی و…) با هیات مدیره هماهنگ باشند.

در جلسه یاد شده هیات رئیسه دفاتر به مسائلی مانند توجه به کاهش هزینه های جاری،  ایجاد منابع مالی جدید، اعمال استاندارد در چارت سازمانی نیروی انسانی، پرداختن به بحث آموزش، اجرایی شدن مجریان ذیصلاح و شناسنامه فنی ملکی و… پرداختند و پیشنهاداتی مطرح کردند.

 

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=25323

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.