آیین کلنگ زنی ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان برگزار شد

01:423.8K

 

به گزارش  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، آیین کلنگ زنی ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با حضور رئیس ، برخی از اعضای هیات رییسه و هیات مدیره سازمان برگزار گردید.

مهندس کمال دویده، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، ضمن تقدیر از حضور شرکت کنندگان در این آیین، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه در مساحتی بالغ بر هشت هزار و دویست متر مربع، در سه فاز به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: فاز اول “احداث ساختمان مرکزی با ۱۳۰۰ متر مربع سطح اشغال ، در ۴ طبقه با اسکلت بتنی” ، فاز دوم “احداث سالن همایش و آمفی تئاتر با ۵۲۵ متر مربع مساحت” و فاز سوم “احداث سالن ورزشی” است.

دویده خاطر نشان کرد: سعی بر آن داریم در اجرای این پروژه، از بروزترین دستاورد ها و تکنولوژی های نوین ساختمانی استفاده نموده و آخرین مقررات و قوانین نظام مهندسی و کنترل ساختمان را اعمال و اجرایی نماییم.

وی با تاکید بر احداث ساختمانی در خور شأن جامعه مهندسان خوزستان تصریح کرد: طرح معماری این پروژه براساس یکی از  طرح های شرکت کننده در مسابقه معماری که در دوره پنجم هیات مدیره برگزار شد بوده که در هیات مدیره دوره هفتم و پس از اخذ پروانه ساخت پروژه ، مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته است. بدلیل اهمیت موضوع طرح تهیه شده به گروه تخصصی معماری ارائه شده که با اعمال تغییراتی به تایید نهایی ایشان رسیده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم این پروژه با تلاش اعضای هیات مدیره و پشتوانه تمامی اعضا در مدت زمانی کوتاه به پایان برسد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=27868

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.