آیین گرامیداشت روز معمار در دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر برگزار شد

03:583.2K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، آیین گرامیداشت روز معمار با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، اعضای هیات رئیسه سازمان، رئیس شورای انتظامی سازمان، رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد ماهشهر، رئیس دانشگاه سما ماهشهر، مدیر گروه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ماهشهر، معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر، اعضای هیات علمی، اساتید معماری و دانشجویان رشته معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار شد.

مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در این آیین اظهار کرد: معماری و هنر ساخت بناها و فضاهای شهری برای پاسخ هماهنگ به نیازهای کارکردی و زیباشناسانه است.

وی با بیان اینکه می توان گفت ظاهر و نمای شهرها را مهندسان معمار می سازند تصریح کرد: معماری ارتباط نزدیکی با فرهنگ هر جامعه دارد، فرهنگ هر ملت، قوم و جامعه ای نشان دهنده عقاید، سلایق، اعتقادات، ارزش ها و باورهای آن جامعه است که معمار باید آن ها را متبلور و با هنر خویش نمایش دهد.
دویده خاطر نشان کرد: بنده امیدوارم که روزهای معمار آینده پربارتر، متحد تر، هماهنگ تر و پرشور تر برگزار شود و در جهت شکوفایی تمدن ایرانی اسلامی و توسعه کشور عزیزمان گام برداریم.

همچنین مهندس اسماعیل محمودی، رئیس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ضمن تبریک روز معمار اظهار کرد: روز معمار، روز بزرگداشت معماران و مهندسانی است که با ایده‌ها و طرح‌های خوب به مردم آرامش و امنیت را هدیه می‌دهند.

در ادامه این آیین مهندس احمدرضا کابلی، مدیر گروه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی و عضو گروه تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، ضمن خیر مقدم به لزوم برگزاری آیین های گرامیداشت روز معمار اشاره و بر برقراری تعامل میان دانشگاه و نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد.

در پایان دکتر شعبانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، گفت: روز معمار، فرصت مناسبی برای عمیق‌تر اندیشیدن به نقش و منزلت معماری در گذشته و زمان معاصر و کوشش در جهت رسیدن به جایگاه واقعی آن می‎باشد.

مدیر گروه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی کارگاه ها و نمایشگاهی معماری را در این دانشگاه به مناسبت روز معمار برگزار کرد.

همچنین مهندس محمد کاکاحاجی یک ورکشاپ اسکیس ویژه دانشجویان رشته معماری برگزار کرد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=24006

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.