اربعین حسینی بر همه مسلمانان جهان تسلیت باد

01:3998۰

رئیس و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در پیامی اربعین حسینی را به همه مسلمانان جهان و امت بزرگ ایران اسلامی تسلیت گفتند .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی رئیس و هیات مدیره در پیامی اربعین سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است :

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

اربعین حسینی، روز عشق و دلدادگی به ابا عبدالله الحسین (ع) است. تکریم و گرامیداشت اربعین، تعظیم شعایر دینی و رمز تداوم نهضت حسینی و اعلان وفاداری و پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست و مؤمن واقعی کسی است که نگذارد آثار نهضت حسین علیه السلام فراموش شود.

در این روز‌های معنوی که میلیون‌ها دلداده اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از سراسر دنیا در تجمع بزرگ اربعین در کربلای معلی حضور یافته‌اند و از سویدای دل به عمق تاریخ ندای لبیک یا حسین (ع) سر می‌دهند؛ جهان شاهد بزرگترین تجمع وحدت‌آفرین جامعه بزرگ اسلامی است.

دل‌های ما در اربعین، با یاد امام حسین (ع) و یارانش می‌تپد و اشک‌های ما مرهمی بر زخم‌های تاریخ است .فرارسیدن اربعین حسینی را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری ، جامعه ی مهندسین و همکاران ارجمند در سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان را تسلیت عرض می‌نماییم. امید است با عنایت خداوند متعال همواره با شور و شعور حسینی، در مسیر و مدار مکتب عاشورا، ادامه دهنده راه شهیدان و پیرو نهضت حسینی باشیم.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=41818

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

شما باید وارد شده برای ارسال نظر.