سازمان نظام مهندسی

اطلاعیه شماره یک انتخابات هیات مدیره: اعضای هیات اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

01:091.6K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در مکاتبه ای با ریاست این سازمان اعضای هیات اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان را اعلام کرد.

در این مکاتبه آمده است:

در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در سال جاری برگزار خواهد شد و لذا ترتیبات مربوط در زمان قانونی آغاز شده است.

از آنجا که در این راستا آگاهی اعضای محترم سازمان از روند برگزاری انتخابات براساس موازین قانون آن در جهت ایجاد اطمینان بیشتر و آمادگی لازم بری شرکت گسترده در انتخابات مفید خواهد بود. لذا موارد مربوط را به شرح زیر به اطلاع کلیه اعضای محترم سازمان می رساند:

  1. با اجرای ماده ۶۲ آیین نامه، هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره استان بشرح زیر انتخاب شده اند:

آقایان مهندسین عباس هلاکوئی(رئیس)، محسن مشکی زاده(نایب رئیس)، محمد مدنیان محمدی(منشی)، سیدمحمود جزایری مقدس، ایمان هدایت، منصور علوی و سیدعبدالکریم سیدنظرزاده(عضو)

  1. به موجب ماده ۶۲ آیین نامه ((وزارت راه و شهرسازی)) دستگاه نظارت می باشد و دستگاه نظارت استان در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شده است و آقایان مهندسین رضا رضائی (رئیس)، محمدحسین پناهی فر، پیمان رحمتی، علی قاسمی قاسموند و مرتضی میثاقی به عنوان اعضای دستگاه نظارت تعیین و معرفی شده اند.
  2. اعلام شرایط عضویت در هیات مدیره، تعیین مهلت قبول تقاضای نامزدی، تعیین نامزدی برگزاری انتخابات و سایر مسائل مربوطه متعاقبا از طریق اطلاعیه های «هیات اجرایی انتخابات» اعلام خواهد شد.

در خاتمه امید است که کلیه اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با شرکت فعال و گسترده و با رعایت کامل اخلاق حرفه ای در انتخابات، وظیفه سازمانی و رسالت حرفه ای خود را به انجام برسانند.

تصویر مکاتبه فوق در ادامه می آید:

تصویر مکاتبه

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=30187

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.