سازمان نظام مهندسی

اهم مصوبات جلسه هیات مدیره (۲/مردادماه/۱۴۰۱)

01:161.5K

 

۱-در نطق پیش از دستور و با توجه به نامه شماره ۱۰۰۲۴ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱مدیر خدمات مهندسی در خصوص تعیین تکلیف توافق نامه با شرکت شهرکهای صنعتی اعلام می نمایند مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موارد بشرح ذیل مورد موافقت گردید.

۱-۱-تا اطلاع ثانوی مطابق توافقنامه فی مابین سازمان صنایع و شرکت شهرکهای صنعتی به شماره ۳۰/۱۳۸۹ مورخ ۱۳۸۵/۰۹/۲۲ اقدام شود.

۱-۲-مهندسینی که آمادگی خود را جهت نظارت بر پروژه های صنعتی اعلام می کنند شرایطی در کارتابل فراهم شود تا آمادگی خود را ثبت کنند.

۱-۳-مقرر شد دوره های آموزشی مورد نیاز و مورد نظر برای مهندسینی که تمایل و آمادگی خود را برای نظارت بر پروژه های شهرکهای صنعتی برگزار گردد.

۲-در خصوص عدم دریافت مبلغ شناسنامه فنی و ملکی با توجه به ابلاغ رای دیوان در روزنامه رسمی ، مقرر شد پروژه هایی که تا قبل از ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ هزینه نظارت را واریز کرده اند میبایست مبلغ شناسنامه فنی را پرداخت نمایند. و بعد از تاریخ فوق اخذ نگردد.

۳-گزارش نمایندگان هیات مدیره آقایان مهندس مومنی و مهندس واهبی در خصوص شورای رابط ارائه گردید.

۴-کلیات مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی که توسط کمیته مبانی قیمت گذاری تهیه شده است مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد پیشنهادات رشته های شهرسازی و نقشه برداری نیز اخذ و تغییرات لازم انجام گیرد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=33860

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.