برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان انجمن های صنفی ساختمان

02:441.3K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با انجمن های صنفی طراح و ناظر، سازندگان مسکن، مهندسان ساختمان و مکانیک برگزار شد.

مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در این جلسه ضمن بیان فعالیت‌های سازمان و نگرش توسعه‌ای آن اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی با انجمن های صنفی فعال در صنعت ساختمان در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمان است.

وی علاقمندی هیات‌مدیره سازمان را برای همکاری با انجمن‌ها و تشکل‌های مهندسی در زمینه صنعت ساختمان  بیان کرد و ادامه داد: ۱۱ ماه از آغاز به کار هیات مدیره دوره هفتم گذشته است و در فرصت باقیمانده می توانیم از همفکری شما بهره بگیریم و با وحدت رویه به سوی قوی تر کردن همدیگر پیش برویم.

دویده خاطر نشان کرد: در انجمن های حاضر در این نشست، مهندسانی حضور دارند که در کنار یکدیگر و با تبادل تجارب می توانند امور مرتبط را نظام مند و سیستماتیک انجام دهند.

وی بر همکاری انجمن های صنفی ساختمانی در زمینه اجرایی شدن مجریان ذیصلاح تاکید کرد و گفت: بحث اجرایی شدن مجریان ذیصلاح در سطح استان یک کار گروهی بوده است و این مهم بخش بزرگی از ایرادات وارده به پیکره ساخت و ساز را برطرف می کند.

دویده به شکل گرفتن هیات مشورتی در شروع به کار هیات مدیره دوره هفتم اشاره و عنوان کرد: هیات مشورتی انتظارات مورد نظر را برآورده نکرد و انجمن های صنفی می توانند با عضویت نمایندگانی از انجمن های خود در هیات مشورتی به این هیات در پیشبرد اهداف کمک نمایند.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به بیان مواردی در خصوص طول دوره نظارت و تعهد نظارت، بیمه ساختمان، بحث شرح خدمات مهندسان و تمام وقتی، پرداخت.

در این نشست که همراه با بیان نظرات بود، حاضران مواردی مانند برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای تخصصی، تخصصی شدن امور صنفی، بیمه ساختمان ها، مجریان ذیصلاح، برگزاری مجمع و… بیان کردند و مقرر گردید در جلسات آتی در مورد پیشنهادات و راه های همکاری و اجرایی شدن آن ها برنامه ریزی شود و همچنین مقرر گردید واحد تشکل های صنفی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان تشکیل و مهندس مدنیان مسئول پیگیری موضوعات این واحد و انتقال آن به هیات رئیسه گردیدند.

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=25486

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.