تقدیر از تیم فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

02:005715

مراسم تقدیر ازبازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان:عصر دیروز با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، مراسم تقدیر ازتیم فوتسال سازمان  برگزار شد.
در ابتدای این مراسم  مسئول کمیته رفاه و مدیر تیم فوتسال سازمان گزارشی از برگزاری این دوره از مسابقات را  ارائه کرد و گفت: این مسابقات پس از یک وقفه ۶ساله و بعلت بیماری کرونا  با حضور ۱۶ تیم از سراسر کشور برگزار شد.
حسین رفیعی زاده  افزود: در این مسابقات که هفتیمن دوره آن می باشد،تیم قدرتمند نظام مهندسی خوزستان با شکست حریفان خود به مرحله فینال راه یافت و موفق به نایب قهرمانی شد.
در ادامه مهدی قنواتی سرپرست تیم فوتسال نیز از ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان در خواست کرد برای ایجاد انگیزه و استعدادیابی بین دفاتر نمایندگی استان مسابقات فوتسال  بصورت دوره ای و لیگ برگزار شود.
ریاست سازمان نظام مهندسی استان خوزستان  در این دیدار ضمن تبریک به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال از تلاش آنان برای راه یافتن به مرحله فینال و کسب مقام نایب قهرمانی این مسابقات تشکر کرد
کورش خواجوی با اشاره  به ایجاد شرایط و  امکانات ورزشی برای مهندسان سازمان و خانواده‌هایشان  بر لزوم انجام تعاملات مثبت با ارگان‌های مربوط برای گسترش فعالیت‌های ورزشی برای جامعه مهندسی استان تاکید کرد.
در پایان این مراسم ریاست سازمان و اعضای هیات مدیره با اهدا  لوح تقدیر و جوایزی از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال سازمان تقدیر بعمل آوردند.

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=36356

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.