جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مدیران بانک مسکن با سازمان نظام مهندسی استان خوزستان

02:00881

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و با عنایت بر مصوبه مجمع عمومی مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ مبنی بر اخذ درصدی از حق الزحمه خدمات مهندسی در وجه سازمان در راستای تنظیم روابط بین صاحبان حرفه های مهندسی ساختمان و کارفرمایان و با هدف تنسیق امور بر اساس وظایف و اختیارات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان مندرج در ماده ۱۵ قانون و در پی مذاکرات متعدد با بانک های مختلف استان و بررسی شرایط آنها، جلسه ای با حضور مدیران محترم بانک مسکن و تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیران واحد های سازمان ، برگزار گردید و طی این نشست و پیرو مذاکرات انجام شده نتایج ذیل حاصل گردید.
۱- بانک مسکن شعبه مرکزی اهواز امکان افتتاح حساب ممتاز با امتیاز تسهیلاتی به صورت گروهی را برای مهندسان گرامی دارای پروانه اشتغال به کار در سطح استان ایجاد می نماید . ( مهندسان گرامی پس از دریافت پیامک افتتاح حساب می توانند برای اخذ کارت خود به نزدیک ترین شعبه بانک مسکن مراجعه نمایند. لازم به ذکر است هزینه عملیات افتتاح حساب ۵۴۰.۰۰۰ ریال است که در زمان دریافت کارت از مشتریان اخذ می گردد. )
۲- شرکت های حقوقی می بایست اسناد و مدارک ثبتی خود را به شعبه ارائه نمایند که در وقت مقتضی اطلاع رسانی لازم از طریق بانک و سایت سازمان صورت می گیرد.
۳- حق الزحمه مهندسان گرامی بر اساس قرارداد منعقده در سامانه پذیرش مالکین و صاحب کاران تعیین می گردد و از طریق درگاه الکترونیکی مستقیما به حساب ایشان واریز خواهد شد و سهم سازمان به صورت تسهیمی از درگاه مذکور کسر و قابل وصول می باشد.
۴- بر اساس توافق صورت گرفته ، مهندسان می توانند از کلیه تسهیلات بانک مسکن به نحو شایسته ای بهره مند گردند.
اقدامات فوق در این مرحله برای سازندگان مسکن و ساختمان ( مجریان ذیصلاح ) در نظر گرفته شده است و در گام بعدی در خصوص دفاتر طراحی حقیقی و شرکت های حقوقی طراحی و همچنین شرکت های آزمایشگاهی اطلاع رسانی می گردد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=35406

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.