حرکت در جهت تسهیل بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان

02:001.5K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جلسه کارگروه چهارنفره با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، نماینده شهرداری اهواز و معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خوزستان در خصوص تدوین تفاهم نامه همکاری در بازسازی مناطق سیل زده در محل سازمان برگزار شد.

مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در این جلسه اظهار کرد: این سازمان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در زمینه بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان، همانند بازسازی مناطق سیل زده، همکاری دارد.

وی با اشاره به تفاهم نامه میان سازمان نظام مهندسی ساختمان و بنیاد مسکن خورستان در زمینه بازسازی مناطق سیل زده گفت: موضوع زلزله از نظر حجم و حساسیت کار در مسجدسلیمان از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید یک تفاهم نامه ی مستقل در این زمینه منعقد گردد.

دویده عنوان کرد: باید تفاهم نامه به گونه ای باشد که برای اعضا  انگیزه بیشتری جهت ارائه خدمات مهندسی در مناطق زلزله زده ایجاد کند و همچنین در جهت تسهیل بازسازی و مقاوم سازی اماکن مسکونی در این منطقه حرکت کنیم.

مهندس زارع زاده، سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، به بیان راهکارهایی جهت بالا بردن سرعت کار پیشنهاد کرد و همچنین مهندس رحمتی، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، بر رعایت مباحث قانونی در تفاهم نامه تاکید کرد.

در این جلسه مقرر گردید که تفاهم نامه ای به استناد تفاهم نامه  مناطق سیل زده و همچنین مصوبه وزارت راه و شهرسازی تدوین گردد تا براساس آن همکاری میان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و بنیاد مسکن جهت بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان ادامه یابد.

 

 

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=25483

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.