سازمان نظام مهندسی

دیدار اعضای هیات مدیره انجمن صنفی مهندسان طراح و ناظر با ریاست سازمان

02:001.1K

جلسه دیدار و گفتگو رئیس سازمان با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی مهندسان طراح و ناظر خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، در این جلسه دکتر کورش خواجوی (رئیس سازمان)، مهندس فیروز غلامی (نایب رئیس اول سازمان)، مهندس علیرضا مومنی (عضو هیات مدیره) و مهران لیموچی ( بازرس سازمان ) و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی مهندسان طراح و ناظر خوزستان حضور داشتند.
دکتر کورش خواجوی در این دیدار اظهار کرد: وجود انجمن های صنفی و تخصصی در صنعت ساختمان می تواند امور مرتبط را نظام مند و سیستماتیک نماید و در این دوره برآن هستیم که با همفکری و حضور انجمن ها و ایجاد وحدت رویه به سوی تقویت و هم افزایی پیش برویم.
وی ضمن تاکید بر لزوم استمرار تعامل انجمن صنفی مهندسان طراح و ناظر با هیات مدیره سازمان تصریح کرد: سعی ما بر این است که این تعاملات ادامه داشته باشد و مشکلات و خواسته های اعضا را در حد توان و در چهارچوب قانون حل نماییم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ضمن اشاره به خدمات سازنده هیات مدیره دوره هفتم عنوان کرد: در این دوره از هیات مدیره ، هدف این است که شرایط را تسهیل کنیم و وضع موجود را بهبود ببخشیم و عدالت اجتماعی و سلامت کاری را در جامعه مهندسی توسعه دهیم.
وی تعیین تکلیف نشدن ارجاع نظارت در رابطه با اشخاص حقیقی و حقوقی ، بخشنامه های تعارض منافع و نحوه عمل به شیوه نامه تشخیص صلاحیت شرکت های حقوقی را از جمله مشکلات موجود بیان کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم مشکلات موجود را برمدار قانون و برقراری تعاملات سازنده با دستگاه ها و ارگان های مرتبط رفع نماییم.
در این جلسه رییس و تعدادی از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی مهندسان طراح و ناظر ضمن بیان نحوه شکل گیری این انجمن به ارائه دیدگاه های خود در خصوص حفظ منافع صنفی ، شناسایی مشکلات اعضا ، پیگیری شیوه نامه تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و ناظر پرداختند و برای همکاری انجمن در کارگروه ها و کمیته های راهبردی و مشورتی سازمان اعلام آمادگی نمودند

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=31221

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.