سازمان نظام مهندسی

دیدار اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن و ساختمان با ریاست سازمان

02:01.7K

 

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن و ساختمان به جهت دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در این سازمان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در این دیدار مهندس کورش خواجوی (رئیس سازمان)، مهندس محمد علی نورالله(نایب رئیس دوم)، مهندس منصور بدیعی فر(خزانه دار) و رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن حضور داشتند.

اعضای محترم انجمن ضمن عرض تبریک، گزارش عملکرد انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن و ساختمان را ارائه دادند و به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

از جمله مسائل مطرح شده می توان به مواردی چون فعال کردن دفتر انجمن در شهرستان ها، تبادل نظر جهت حضور مجریان دارای صلاحیت  در طرح مسکن ملی، کاهش طبقات جهت به کارگیری مجریان، تعیین تکلیف کارگروه اجرا و… اشاره کرد.

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی

خواجوی در این جلسه اظهار کرد: همیشه نقطه شروع هرکاری دشوار است ولی نظام مهندسی ساختمان خوزستان در دوره فعالیت هیات مدیره دوره هفتم در بحث مجریان ذیصلاح بسیار قوی و مسلط شروع به کار کرد.

وی به نقش فعال و مثبت انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن و ساختمان در خصوص اجرایی شدن مجریان ذیصلاح اشاره کرد و گفت: بطور قطع استفاده از مهندسان مجری باعث می شود در ساخت و سازها مصالح مناسب و استاندارد و اجرای دقیق اصول و مقررات ملی انجام گردد و این امر در نهایت ضامن ارتقای کیفیت وعمر مفید ساختمان ها میشود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان  عنوان کرد: انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن و ساختمان استان برای فعالیت بهتر مهندسان مجری و ایجاد سمت و سوی مناسب در مقوله اجرا در استان تاسیس شده است، سازمان نظام مهندسی هم حمایت های لازم را از تاسیس این انجمن داشته است و امیدوار هستیم شاهد ثمرات و پیامدهای خوب آن باشیم.

وی خاطر نشان کرد: موارد مطرح شده نیاز به تحلیل و بررسی دارند و باید برنامه ریزی های لازم در  این خصوص صورت گیرد.

خواجوی افزود: مواردی مانند آموزش، اطلاع رسانی جامع و تهیه کلیپ های آموزشی در جهت پیشبرد بهتر امور باید به صورت گسترده تر مد نظر قرار بگیرد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=31162

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.