راه اندازی پروتکل امنیتی SSL بر روی وب سایت سازمان

کمتر از یک دقیقه2.5K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان از راه اندازی پروتکل امنیتی SSL بر روی وب سایت سازمان خبر داد.

ایشان ضمن بیان ضرورت تامین امنیت انتقال داده ها گفت: با توجه به لزوم ارتقاء امنیت وب سایت سازمانی و پورتال های زیر مجموعه ، این موضوع در دستور کار واحد فناوری اطلاعات سازمان قرار گرفت.

مهندس نیک سرشت  ادامه داد: یکی از الزامات امنیتی ، استفاده از پروتکل SSL بوده که  بر اساس این پروتکل که دارای رمزنگاری نامتقارن است ، امنیت پایدارتری در زمان ورود کاربران و انتقال داده ها شکل می گیرد و امن کردن ارتباطات کاربران ، شناسایی وبگاه‌های معتبر و مخفی کردن هویت کاربران از جمله استفاده‌های نوین این پروتکل می باشد.

وی افزود: در فاز اول، با توجه به اهمیت موضوع ابتدا پیکر بندی این پروتکل در وب سایت سازمان انجام شد و در فاز بعدی بر روی سایر سامانه های مهم و حساس سازمان راه اندازی خواهد شد.

سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان  تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح از این پس در ابتدای آدرس سایت سازمان، واژه https را به جای http مشاهده خواهید کرد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=28956

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.