فراخوان کسری نمره آزمون اسفند ماه ۱۴۰۲

02:0019۰

بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در خصوصی شرکت کنندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ که با دریافت نمره ۴۸و ۴۹ الزام به گذراندن دوره های آموزشی شده اند.به اطلاع می رساند که جهت شرکت در دوره آموزشی منجر به دریافت  قبولی پایه ۳ حرفه ای نظام مهندسی به آدرس www.khzceo.ir  پورتال آموزش و انتخاب دوره های آموزشی منجر به ارتقاء پایه ۳ مطابق با رشته و صلاحیت آموزشی عمل نمائید.

  • داوطلبانی که نمره ۴٩ دریافت کردند ملزم به گذراندن یک دوره و داوطلبانی که نمره ۴٨ دریافت کردند ملزم به گذراندن ٢ دوره از دوره های ارتقا پایه ٣ به ٢ مربوط به همان صلاحیت قبولی هستند.
  • مهلت گذراندن دوره های آموزشی، تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۵ می باشد.

توجه: دوره های HSE ( با کد های ۸۱۸،۸۲۲ و ۷-۸۱۱)  و مبحث۱۹ مقررات ملی ساختمان-صرفه جویی در مصرف انرژی ( با کد های ۵۵۲، ۳۶۴، ۴۵۲ و ۱۳۰)برای جبران کسری نمره قابل قبول نیست.

  • صلاحیت اجراء پس از سپری نمودن دوره آموزشی کسری نمره ملزم به گذراندن دوره های آموزشی ورود به حرفه صلاحیت اجراء (۷۶) ساعت و دوره HSE می باشد.
  • داوطلبین مشروط، ابتدا باید در سازمان نظام مهندسی استان عضو شده و بعد از دریافت کد عضویت، نام کاربری و رمز عبور اقدام به ثبت نام در دوره های جبرانی کسری نمره بنمایند.

 

واحد آموزش و ترویج  مقررات ملی ساختمان

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=41404

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

شما باید وارد شده برای ارسال نظر.