سازمان نظام مهندسی

مجمع عمومی انجمن صنفی مهندسان معمار استان خوزستان برگزار شد

03:001.4K

مجمع عمومی انجمن صنفی مهندسان معماری استان خوزستان به منظور استماع گزارش هیات مدیره ، انتخاب هیات مدیره و بازرس جهت فعالیت این انجمن برگزار شد.
در این مجمع مهندس علیرضا مومنی (عضو هیات مدیره) و تعدادی از پیشکسوتان و اعضای رشته معماری سازمان حضور داشتند.
در این جلسه پس از طی تشریفات لازم برای انتخاب هیات رییسه ،و اعلام رسمیت جلسه ، مهندس نادر چادرباف (رئیس هیات مدیره انجمن صنفی) ضمن ارائه گزارش عملکرد این انجمن ، گفت: فعالیت های انجمن صنفی کارفرمایی برای رسیدگی و پیگیری حرفه ای و صنفی مهندسان معمار شکل گرفت و بالغ بر ۴۰ جلسه هیات مدیره برگزار و اتاق های فکر تشکیل شد تا مسائل صنفی و حرفه ای را از کانال هایی که بازوی اجرایی دارند پیگیری کنیم. در ادامه مهندس موهبت زاده به عنوان بازرس انجمن ، گزارش رییس انجمن را تایید نمود.
در ادامه روند جلسه و برای انتخاب هیات مدیره و بازرسان ، اعضای داوطلب ضمن اعلام آمادگی و حضور، به معرفی، بیان دیدگاه ها، اهداف و برنامه های خود پرداختند.
سپس مهندس مومنی ضمن تشکر از زحمات هیات مدیره انجمن صنفی ، اظهار کرد: در این انجمن صنفی باید دغدغه، کار حرفه ای و صنفی باشد و ما نیاز داریم سطح فعالیت های معماری خود را ارتقا دهیم.
وی با تاکید بر اینکه باید فعالیت های آموزشی و حرفه ای را گسترش دهیم، عنوان کرد: هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان تلاش می کند ابزارهای لازم را در این زمینه در اختیار انجمن ها بگذارد.
عضو هیات مدیره سازمان از راه اندازی کمیسیون انرژی ، استاندارد مصالح و محیط زیست در سازمان خبر داد و گفت: راه اندازی این کمیسیون باعث می شود بحث صرفه جویی انرژی و رعایت مبحث ۱۹ مقررات ملی در ساخت و ساز استان و سازمان جاری می شود.
وی خاطر نشان کرد: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل میراث فرهنگی خوزستان و پیگیری انجمن یکی از اماکن تاریخی استان اختصاص یافته و بخشی از آن در اختیار انجمن معماری قرار گیرد.
در این جلسه ، پس از رای گیری و شمارش آرا ، افراد ذیل به عنوان هیات مدیره انتخاب شدند:
اعضای اصلی: آرزو افشار باقری، شهناز کاظمی نیا، رضا معمار، اکرم معرف زاده، رضا عزیززاده
اعضای علی البدل: حامد بصیری، عبداله رشیدی
بازرس اصلی: راضیه احمدپور
بازرس علی البدل : میلاد حاجی آبادی

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=33049

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.