نظام مهندسی

پیام تسلیت ریاست سازمان به مناسبت درگذشت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ، مهندس کمال دویده با انتشار پیامی آسمانی شدن مدیر کل فقید راه و شهرسازی استان تهران را تسلیت گفت .

متن پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان بدین شرح است:

 

اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد میباشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت ، عالم را عطرآگین میکند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون میسازد.
بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به لقاء الله پیوست و امید آن دارم که روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزیند و از روزی الهی بهره مند شود.
اینجانب نیز به نوبه خود آسمانی شدن مدیر کل فقید استان تهران ، جانباز شیمیائی جناب دکتر رضا نگهبان را که سالهای طولانی آثار زیانبار شیمیایی را تحمل و در راه حفظ ارزشهای والای انقلاب اسلامی کوشید، خدمت خانواده معظم ایشان و نیز سایر هم میهنان تسلیت و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین(ع) میهمان گرداند.
بدون تردید ملت بزرگ و انقلابی ایران هیچگاه خدمات ارزشمند ایشان را فراموش نخواهد کرد.

کمال دویده
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=26844

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.