پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

01:15663

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خواجوی در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی بزرگ مردانی است که در حساس ترین برهه تاریخ معاصر ایران اسلامی به فرمان ولی فقیه زمان و با تاسی از نهضت عاشورا و کربلا جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و با اهدای خون خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نایل گشتند و ملت ایران عزت و افتخار امروز خود را در عرصه جهانی متاثر از خون پاک شهدا می داند.

بی تردید بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس ، خودباوری ملت ایران است که در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهای حاصل از خون هزاران شهید گلگون کفن با عشق به وصل الهی حاصل آمد.

بر خود لازم میدانیم در سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شهدا و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و در جهت آرمان های بلند شهدا و ارزش های الهی و تمامیت ارضی کشور از پای ننشینیم و نسل جدید را با تفکرات شهدا و ارزشهای دفاع مقدس آشنا نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ، فرار رسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم ، کارکنان ، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان ، خانواده معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارم .

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=35995

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.