چهارمین اطلاعیه ستاد ویژه مقابله با کرونا : اعضای سازمان جهت پیگیری امورحرفه‌ای خود از پورتال پشتیبانی آنلاین استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، ستاد ویژه مقابله با کرونای این سازمان در مورخه ۳ اردیبهشت ۹۹ ، با حضور و ریاست مهندس دویده و اعضای اصلی خود تشکیل جلسه داد . در این جلسه و پس از بررسی نحوه خدمات ارائه شده به متقاضیان در فرآیندهای غیر حضوری ، بحث و تبادل نظر در خصوص کوتاه تر نمودن زمان ارائه خدمات حضوری ، انتظام بخشی بهتر به نحوه حضور یافتن متقاضیان در محل میز خدمت سازمان و … صورت گرفته و موارد ذیل جهت رعایت و اطلاع رسانی مصوب شدند.

متن این مصوبات بدین شرح است :

نظر به اعلام‌های مکرر قبلی مبنی بر ارائه عمده خدمات این‌سازمان بصورت غیر حضوری و نیز راه‌اندازی سامانه نوبت دهی آنلاین با هدف تلاش برای حفاظت از سلامت پرسنل ، اعضا و سایر شهروندان و نیز کاهش حجم مراجعات به محل سازمان و محدود سازی ترددهای غیر ضروری ، به اطلاع کلیه اعضا و سایر مراجعین محترم سازمان می رساند ، از روز شنبه مورخه ۶ اردیبهشت ماه ۹۹ نحوه فعالیت سازمان بشرح زیر خواهد بود :

۱. تمامی اعضای سازمان جهت طرح و پیگیری موضوعات مرتبط با فعالیت حرفه‌ای خود باید از پورتال پاسخگویی و پشتیبانی آنلاین استفاده نمایند. کارشناسان سازمان نیز مکلف شده اند در کمترین زمان ممکن به موارد ارجاعی پاسخ مقتضی را ارائه نمایند.

۲. چنانچه هر یک از متقاضیان نیازمند مراجعه حضوری به محل سازمان بودند ، باید ابتدا از سامانه نوبت دهی آنلاین اقدام به رزرو تاریخ و ساعت حضور نموده و پس از انجام فرآیند اعلامی ، با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به سازمان مراجعه نمایند.

۳. سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اعلام می دارد ، چنانچه رعایت بندهای فوق‌الاشاره از سوی مراجعین صورت نگرفته و مستقیما به محل سازمان مراجعه نمایند ، از پذیرش ایشان جلوگیری بعمل خواهد آمد و همواره اولویت ورود با افرادی خواهد بود که از طریق پورتال ویژه نوبت دهی ، اقدام به اخذ نوبت مراجعه حضوری نموده اند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=27406

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.