گزارش عملکرد دو ساله شهرسازی هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان

03:53668

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مهندس عبدالرحیم رشیدی پور در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به حاضران و تبریک روز شهرساز بیان نمود : حضور مهندسان شهرسازی ارائه راه حل های منطقی در رابطه با مسائل موجود جوامع شهری و تلفیق آن با تکنیکهای شهرسازی و ارائه هنر شهرسازی جهت یک زندگی راحت می باشد .

وی اظهار کرد برای مقابله با پیشامدها و حوادث در زمینه طراحی های ساختمان ها در مناطق شهری و روستائی در این راستا اقداماتی در سازمان نظام مهندسی انجام و در دست اقدام است.

عضو شهرساز هیات مدیره سازمان افزود در راستای اجرایی شدن بررسی و کنترل های مورد نیاز در ساخت و ساز شهری در استان خوزستان هیات مدیره استان در طی دو سال عملکرد چشمگیری داشتند.

رشیدی پور بیان کرد جلسات متعددی در راستای بررسی و کنترل ساخت و ساز در استان با موضوع پدافند غیر عامل تشکیل شد و در این زمینه دوره آموزشی برگزار گردید.  

وی اضافه کرد در راستای اجرایی نمودن مباحث شهرسازی اقدامات زیادی در خصوص ارتباط با سایر استانها صورت پذیرفته است. و در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان جلسات متعددی با شهرداری و سایر نهادهای استان صورت گرفته است.

رشیدی پور در ادامه بیان نمود موضوع گردش کار و حق الزحمه شهرسازان مورد تایید هیات مدیره و اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفت و اجرائی شد.

وی در خصوص گزارش عملکرد دو ساله شهرسازی هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان خاطر نشان کرد پیگیریهایی جهت تشکیل بانک اطلاعاتی از نقشه ها و گزارشهای طرحهای مصوب مورد نیاز شهرسازان از اداره کل راه و شهرسازی انجام شد.

در ادامه از تعیین گروه کنترل نقشه های شهرسازی (چکر) جهت نظارت بر انجام طرح ها توضیح داد.

در پایان جلسه رشیدی پور به لزوم شرکت مهندسان شهرساز در آزمون وزارت راه و شهرسازی جهت اخذ پروانه تاکید نمودند و حاضران در جلسه به بیان نقطه نظرات و مشکلات در حوزه شهرسازی پرداختند.

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=36434

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.