آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه نمای برتر اهواز برگزار شد

02:17820
در مراسمی با حضور رضا امینی شهردار اهواز، هدایت اله زارع زاده معاون شهرسازی و معماری و سید نوراله موسوی سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی از برگزیدگان و داوران نخستین مسابقه برترین نمای اجرا شده در شهر اهواز با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
بنا بر اعلام غزال دقیقی دبیر و یکی از داوران نخستین مسابقه برترین نمای اجرا شده در شهر اهواز با توجه به نظر هیات داوران از میان آثار رسیده به دبیرخانه این مسابقه، آثار برگزیده به شرح ذیل اعلام شد:

۱) نمای طراحی شده توسط مهندس آرش ضیا به عنوان نمای برگزیده حائز رتبه «برتر» در ۲ بخش نماهای عمومی و مسکونی، برنده تندیس مسابقه، لوح تقدیر و جایزه ی نقدی تشخیص داده شد.

۲) نمای طراحی شده توسط مهندس مهرداد اسماعیلیان به عنوان نمای برگزیده حائز رتبه «شایسته تقدیر» در ۲ بخش نماهای عمومی و مسکونی برنده تندیس مسابقه، لوح تقدیر و جایزه ی نقدی تشخیص داده شد.

۳) نمای طراحی شده توسط مهندس علی ابوالحسنی به عنوان نمای برگزیده حائز رتبه «شایسته تقدیر» در بخش نماهای مسکونی برنده تندیس مسابقه، لوح تقدیر و جایزه ی نقدی تشخیص داده شد.

همچنین در این مراسم از هیات داوران آقایان دکتر مجتهدزاده، دکتر مظهری، مهندس اسلامی فرد، مهندس چادرباف، مهندس مومنی و خانمها مهندس ابوالحسنی و دقیقی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم با حضور خواجوی و مومنی رئیس و نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ارشادی مدیرکل طراحی شهری و معماری، تنی چند از اساتید دانشگاه های اهواز و پیشکسوتان معماری استان، اعضای کمیته نمای شهرداری اهواز برگزار شد. .

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=35833

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.