سازمان نظام مهندسی

از ابتدای سال ۱۴۰۱ کلیه ساختمان های گروه ج به بالا شامل قانون مجری ذیصلاح می‌ شود

01:275.8K

مطابق با رای دیوان عدالت دارای مبنی بر الزامی شدن مجری ذیصلاح برای کلیه ساختمان ها، قبلا طی نامه ای زمانبندی الزام استفاده از مجری ذیصلاح اعلام شده است.

https://www.khzceo.ir/?p=32051

در همین راستا رئیس سازمان نظام مهندسی استان از اجرایی شدن خدمات مهندسان سازنده ذیصلاح برای کلیه ساختمان های گروه ج از اول فروردین سال۱۴۰۱ خبر داد.
لازم بذکر است مطابق جدول زمانبندی اعلام شده کلیه کارهای گروه ج به بالا که از اول فروردین سال ۱۴۰۱ ثبت در سیستم می گردند ملزم به استفاده از سازنده ذیصلاح می باشند.
در همین خصوص کلیه کارهایی گروه ج ( بجز ساختمانهای بالای ۷سقف که قبلا ملزم به استفاده از مجری ذیصلاح شده‌اند ) که قبل از پایان سال ۱۴۰۰ ثبت در سیستم شده اند فرصت دارند تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال۱۴۰۱ از سازمان خارج گردند در غیر اینصورت این ساختمانها نیز از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ ملزم به استفاده از خدمات مجری ذیصلاح در امر ساخت وسازمیباشند.

مجددا تاکید میگردد از تاریخ ۱۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ کلیه ساختمانهای گروه ج به بالا با هر تاریخ ثبت در سیستم شامل قانون مجری ذیصلاح می‌باشد.
مالکان محترم میایست مجری ذیصلاح را از لیست زیر که مستمرا بروزرسانی می شود، انتخاب و بعد از انعقاد قرارداد جهت کنترل ظرفیت و صلاحیت به امور مجریان سازمان معرفی نماید.

http://reports.khzceo.ir/learn.aspx?

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=32061

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.