نظر به فراخوان مناقصه عمومی شماره ۴۶۵۴۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ در خصوص خرید سیستم تهویه مطبوع ساختمان سازمان نظام مهندسی واقع در کوی پیروزی اهواز (چیلر – فن کویل – هواساز) اصلاحیه اسناد مناقصه به شرح ذیل اعلام میگردد:
۱- سیستم تهویه مطبوع از DUNHUM-BUSH-AVX-A-280T به DUNHUM-BUSH-AVX-A-285T تغییر می یابد .
- مهلت خرید، تکمیل اسناد مناقصه و تحویل مدارک تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ تمدید می گردد.
توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از موعد مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
۱– موضوع مناقصه : خرید سیستم تهویه مطبوع ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
۲- شرح مختصری از مشخصات کالاهای مورد نیاز :
۱-۲ – خرید دو دستگاه چیلر DUNHUM-BUSH-AVX-A-285T مطابق مشخصات فنی و کاتالوگ پیوست
۲-۲- خرید چهار دستگاه هواساز طبق مشخصات فنی و کاتالوگ
۳-۲- خرید ۱۴۴ دستگاه فن کوئل طبق مشخصات فنی و کاتالوگ
۳- محل تحویل اجناس کار : شهر اهواز – کوی پیروزی – روبروی بیمارستان شرکت نفت – پلاک ثبتی ۹۱۳
۴- مدت تحویل سفارش : به مدت حداکثر ۶ ماه پس از واریز پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.
۵- صاحب کار و مناقصه گذار: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان به مدیرپیمانی شرکت سروساز جنوب
۶- دستگاه نظارت و مشاور : شرکت مهندسین مشاور افق دانش ثریا.
۷- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۱/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یک میلیارد و هشتاد میلیون ریال) است که باید به یکی از صورتهای مشروحه زیر، همراه با اسناد مناقصه در پاکت بهدستگاه مناقصه گزار تسلیم شود.
الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب ۱۰۱۰۶۶۷۴۱۷ نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
ب- ضمانتنامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه
این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات، مسترد می گردد.
۷-۱- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.
۷-۲- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده ۳۷ نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی (پیوست ۳ ) پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.
۸- تضمین انجام تعهدات : معادل ۱۰ درصد مبلغ اولیه می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی پس از برگزاری مناقصه و در زمان عقد قرارداد توسط فروشنده به صاحب کار تحویل می گردد. ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات پس از تحویل کامل اجناس و راه اندازی انها ، به فروشنده مسترد می گردد.
۹- پیش پرداخت: در صورت درخواست فروشنده، حداکثر معادل ۲۰ درصد قرارداد در ازای ارائه ضمانت نامه بانکی قابل پرداخت خواهد بود.
۱۰- مصالح پای کار : در صورت درخواست فروشنده و با توجه به پیشرفت کار و تامین مصالح حداکثر معادل ۵۰ درصد قرارداد در ازای ارائه ضمانت نامه بانکی به عنوان مصالح پای کار قابل پرداخت خواهد بود.
۱۱- تاریخ و مدت فروش اسناد مناقصه: مهلت خرید، تکمیل اسناد مناقصه تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ تمدید می گردد.
۱۲- مهلت تسلیم پیشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ میباشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد. ضمنا بازگشایی پاکات در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ساعت ۱۴ می باشد.
۱۳- نشانی محل تسلیم پیشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)
۱۴- نحوه ارائه اسناد مناقصه : فروشنده گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در پاکت به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.
۱-۱۳- اسناد و مدارکی که باید در پاکت الف قرار داده شود عبارتند از :
- رونوشت برابر اصل اسناد ثبتی شرکت شامل : اساسنامه با موضوع مرتبط مناقصه ، آگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز
- مجوزات کاری : شامل مجوز بازرگانی / واردات / مجوز بهره برداری از کارخانه تولید چیلر و فن کویل ، هواساز و ..
- ارائه برگ نمایندگی و یا قرارداد ارائه خدمات پس از فروش با شرکت DUNHUM-BUSH
- تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده (برای اشخاص حقوقی).
- اسناد مناقصه مهمور به مهر فروشنده و صاحبان مجاز شرکت
۲-۱۳- اسناد و مدارکی که باید در پاکت ب قرار داده شود عبارتند از :
- برگ پیشنهاد قیمت که باید پیوست شماره ۲ تکمیل و مهر و امضا شده باشد.
۱۵- سایر شرایط :
- با توجه به اینکه تحویل کالا به صورت مرحله ای می باشد با برنده قرارداد مطابق پیوست عقد قرارداد می گردد. قرارداد پیوست فاقد مشمولیت بیمه تامین اجتماعی می باشد.
- مناقصه گذار در قبول پیشنهادها و انعقاد قرارداد و یا رد آنها دارای اختیار تام می باشد.
- تسویه حساب کامل پس از تحویل و راه اندازی کامل دستگاه ها و پس از تایید دستگاه نظارت و در ازای فاکتور رسمی صورت خواهد پذیرفت.
دیدگاه ها بسته شده اند.
دیدگاه ها بسته شده اند.