اعلام گزارش آماری نوبت سوم نظرسنجی / رضایت ۷۰ درصدی اعضا از عملکرد مجموعه سازمان

01:481.7K

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت:  اعضا با اعلام نظرات شفاف، انتقادات و پیشنهادات خود در نظرسنجی، ما را در بهبود کار یاری دهند.

مهندس کمال دویده از اعلام گزارش آماری نظرسنجی نوبت سوم از اعضا خبر داد و اظهار کرد: این نظرسنجی در خصوص روند کار و عملکرد پرسنل در مرحله سوم طی ۱۵ روز (از ابتدای مردادماه) در کارتابل خدمات مهندسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: سه هزار و ۳۸۰ نفر از اعضای سازمان در این نظر سنجی شرکت کردند که در مجموع ۱۳۶ هزار و ۸۶۸ نظر در سامانه ثبت گردید.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان خاطر نشان کرد: براساس این نظرسنجی میزان رضایت اعضا از عملکرد مجموعه سازمان ۷۰ درصد است .

وی با بیان اینکه هیات مدیره دوره هفتم بر ارائه خدمات با کیفیت تر به اعضا و بالا بردن راندمان کاری پرسنل با حداکثر بهره وری از زمان و منابع متمرکز شده است افزود: نظرسنجی از اعضا با هدف بهره مندی از نظرات اعضای سازمان و در راستای بهینه سازی شرایط حاکم بر فرآیندهای سازمانی، تا کنون در سه مرحله اجرایی گردیده است.

دویده عنوان کرد: افزایش بهره وری و کیفیت کار پرسنل، بدون اطلاع از نظر واضح و شفاف اعضای سازمان امکانپذیر نیست لذا از اعضا خواستارم که در این نظر سنجی شرکت کرده و با اعلام نظرات شفاف، انتقادات و پیشنهادات خود، ما را در بهبود کار یاری دهند.

وی در پایان اظهار کرد: لازم است اعضا در ارائه نظرات، هرگونه اعمال سلیقه و تعارفات شخصی را کنار گذاشته و صرفاً براساس شایستگی واحد و یا شخص مربوطه اعمال نظر نمایند و این اطمینان داده می شود که فقط شخص رییس سازمان از نظرات ارائه شده مطلع می گردد.

گزارش آماری نظرسنجی

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=28263

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.