اهم مصوبات جلسه مورخ (۱۱/دی ماه/۱۴۰۱)

01:121.0K

پیرو دعوتنامه شماره ۲۲۶-د-ه-۴۰۱ مورخ ۰۷/۱۰/۱۴۰۱ با توجه به معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان و دعوت دفتر ایشان، اعضای هیات مدیره به اتفاق، در محل اداره کل حاضر و در جلسه با مدیر کل و معاونت مسکن اداره کل به گفتگو پرداختند.

-در ابتدای جلسه ریاست سازمان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت ، به بیان جمع بندی نظرات هیات مدیره و برخی مسائل و مشکلات پرداخت، توضیح مختصر سامانه پذیرش مالکان با تاکید بر شفافیت و احراز هویت مالک، انجام اصلاحات سیستم تمدید و جانشینی برای گروههای (ج) به بالا و عدم برگزاری مجمع با توجه به اوضاع موجود، نیاز به راه اندازی رشته شهرسازی و اجرایی شدن مبحث ۲۲ پرداختند.

-آقای مهندس پناهی فر مدیر کل راه و شهرسازی ضمن بیاناتی، پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت سازمان نظام مهندسی ارائه نمودند از جمله: در راستای تعالی سامانه پذیرش ، بحث گزارشات ماهیانه مهندسان ناظر درباره پروژه های انجام شود. راه اندازی رشته شهرسازی در اولویت باشد بحث پدافند غیر عامل الزام آور است در اسرع وقت برای شهرسازی حل شود.

– بررسی امکان گزارش ماهانه ناظرین – پیگیری ارتباط سازمان با شهرداری ها بخصوص شهرهای آبادان، ماهشهر، شوشتر، دزفول، بهبهان، هماهنگی  کنترل نظارت با ماده ۳۵، تسریع در ساخت ساختمان کوی پیروزی و مساعدت اداره کل راه و شهرسازی، تاکید بر دسترسی هیات مدیره به اطلاعات.

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=34855

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.