سازمان نظام مهندسی

اهم مصوبات جلسه هیات مدیره ۲۰/شهریور/۱۴۰۱

01:181.5K

 

*- مهندس مومنی در خصوص سامانه پذیرش خدمات مهندسی توضیحاتی به اعضای هیات مدیره ارائه نمودند و مقرر شد پس از رونمایی رسمی اطلاعات آن به سمع و نظر عموم رسانیده شود.

* با توجه به بررسی اسناد مناقصه بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین و بازگشایی پاکات مناقصه در کمیسیون معاملات و پیشنهادات رسیده رقم شرکت بیمه رازی کمترین قیمت و شرکت بیمه البرز دومین قیمت می باشد مقرر شد چنانچه بیمه رازی طی مذاکره شرایط اعلام شده سازمان را بپذیرد برنده مناقصه اعلام شود در غیر این صورت با برنده دوم مذاکره و چنانچه قیمت آن کمتر از برنده اول اعلام نماید بعنوان برنده مناقصه اعلام گردد. ضمناً با توجه به پیشنهاد آقای مهندس ساعد چنانچه بیمه ایران نمایندگی خانم انوری بتواند پیشنهادات خود را به تائید سرپرستی بیمه خوزستان برساند موضوع به کمیسیون معاملات ارجاع و در هر صورت نظریه نهایی کمیسیون معاملات جهت اتخاذ تصمیم در هیات مدیره مطرح گردد.

* با توجه به پیشنهادات واحد انفورماتیک (طی نامه شماره ۲۱۰۵۲ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ شرکت مشاور و پشتیبان و امنیت شبکه و ضرورت امر،  خرید لوازم و تجهیزات واحد انفورماتیک مورد موافقت قرار گرفت.

* با توجه به استعفای مدیر دفتر نمایندگی شادگان آقای مهندس ابراهیم یونسی طی نامه ۱۹۳۶۵ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ، هیات مدیره با استعفای ایشان موافقت می نماید.

* هیات مدیره تا اطلاع ثانوی با جایگزینی آقای محمد دریس بعنوان سرپرست دفتر نمایندگی شادگان موافقت می نماید.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=34038

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.