سازمان نظام مهندسی

اولین بازدید رییس سازمان از دفتر نمایندگی آبادان

02:011.9K

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در اولین بازدید از دفاتر، در دفتر نمایندگی آبادان حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، دکتر کورش خواجوی، در اولین بازدید از دفاتر ، در دفتر نمایندگی آبادان حضور یافت.
در این بازدید مهندس محمدرضا صالحی، مدیر اجرایی دفتر نمایندگی آبادان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله این دفتر نمایندگی، مشکلات و نیازهای نظام مهندسی آبادان در بخش های رفاهی، آموزش و خدمات مهندسی را بیان کرد.
دکتر خواجوی پس از بخش های مختلف نظام مهندسی آبادان بازید و اظهار کرد: استفاده از مجریان ذی صلاح در راستای بهبود وضعیت ساخت و ساز در استان و به ویژه شهر هایی مانند آبادان الزامی و در اولویت است.
وی در خصوص رفع کاستی ها و نیازهای دفاتر نمایندگی استان خوزستان، خصوصاً دفتر نمایندگی آبادان قول مساعد داد و گفت: بازید از دفاتر نمایندگی و‌
تشکیل جلسات با اعضای نمایندگی در شهرستانها موجب شفاف شدن انتظارات طرفین به منظور دستیابی به اهداف و ارائه راهکارهای مناسب در حوزه های ساخت و ساز می شود.
وی همچنین از پیگیری مجدانه برای رفع مشکل آزمایشگاه های بتن را خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با اقدامات بعمل آمده ظرف چند روز آینده مشکلات این بخش حل شود.
وی خاطر نشان کرد: باید به سازمان بعنوان یک تشکل استانی نگاه داشته باشیم تا انسجام حرفه ای از اعضا در سطح استان ایجاد شود.

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=31295

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.