اولین کارگاه آموزشی ویژه کاربران سامانه خدمات مهندسی استان تشکیل شد

01:341.5K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مدیر امور دفاتر نمایندگی استان از برگزاری اولین کارگاه آموزشی ویژه کاربران واحدهای خدمات مهندسی دفاتر نمایندگی خبر داد.

امیر علیخانی اظهار کرد: با توجه به لزوم اهمیت موضوع آموزش پرسنل واحدهای مختلف سازمانی و تاکید ریاست سازمان بر این امر مهم، در جهت تحقق یکی از اهداف عالیه هیات مدیره دوره هفتم مبنی بر تسریع در انجام امور و ایجاد رضایتمندی عمومی نزد مراجعین و اعضای سازمان، کارگاه آموزشی ویژه کاربران واحدهای خدمات مهندسی دفاتر نمایندگی برگزار گردید.

وی عنوان کرد: در این کارگاه ، ضمن بررسی ابهامات و مشکلات کاربران حاضر در جلسه و مرتفع سازی آن ها، موارد و بندهای قانونی ابلاغیه های ارسالی از مرکز استان جهت انجام امور و حفظ وحدت رویه به پرسنل واحد خدمات مهندسی یادآوری گردید .

مدیر امور دفاتر نمایندگی استان ادامه داد: همچنین به آنان اعلام گردید تا ضمن رعایت اصول ابلاغی ، در جهت کاهش مراجعات غیر ضروری اعضا و سایر مراجعین به سازمان تلاش نمایند.

در این جلسه، علیخانی به تشریح موضوع شناسنامه فنی-ملکی بر اساس مندرجات قانونی و نیز پاسخگویی به سوالات حاضرین پرداخت.
مقرر است از این پس برای ساختمانهای دارای اسکلت ، شناسنامه فوق الاشاره از جانب عوامل مورد اشاره در قانون ( طراح ، ناظر و .. ) تهیه و تکمیل گردد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=25407

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.