سازمان نظام مهندسی

بازدید رئیس سازمان از دفتر نمایندگی اندیمشک

02:001.5K

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و اعضای هیات رئیسه و هیات مدیره از دفتر نمایندگی اندیمشک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، در ابتدای این جلسه خلاصه ای از عملکرد کلی دفتر نمایندگی اندیمشک در حوزه های مختلف از سوی مدیر این شهرستان بیان شد، سپس اعضای دفتر نمایندگی حاضر در جلسه، به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند و سوالات خود را مطرح کردند.
دکتر کورش خواجوی در این بازدید اظهار کرد: تشکیل چنین جلساتی موجب شفاف شدن انتظارات طرفین به منظور دستیابی به اهداف و راهکارهای ساخت و ساز و افزایش کیفیت ساخت و ساز می شود.
وی در رابطه با نقطه نظرات اعضای شهرستان اندیمشک گفت : همه اعضا باید در سایه همدلی و اتحاد، رشد هرچه بیشتر سازمان و تحقق اهداف عالی و کیفی سازمان را رقم بزنند، امید آن را دارم تا با حمایت ، مشارکت و استقبال اعضا ، شاهد اعتلای سازمان در کوتاهترین زمان ممکن باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خاطر نشان کرد: قانون، مقررات ملی ساختمان را برای حفظ مصالح مردم وضع کرده است و اجرایی شدن این مقررات توسط اعضای سازمان در سراسر استان، ایمنی و صرفه اقتصادی را برای بهره‌برداران نهایی مسکن تضمین می‌کند.
اعضای دفتر نمایندگی اندیمشک مواردی را در خصوص نقشه های شهرک صنعتی، پیگیری دستور نقشه ها و پروانه های ساختمانی از شهرداری، واگذاری یک قطعه زمین به دفتر اندیمشک، پیگیری اختلاف نظر بین نظام مهندسی و شهرداری در مورد اطفاء حریق، بازرسی کنتور برق و سیستم ارتینگ و… بیان کردند.

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=31330

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.