سازمان نظام مهندسی

بازدید ریاست سازمان از دفتر نمایندگی دزفول

کمتر از یک دقیقه1.6K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، ریاست سازمان در ادامه بازدیدهای خود از دفاتر نمایندگی، از دفتر شهرستان دزفول بازدید کرد.
در این بازدید برخی از اعضای هیات مدیره، بازرس سازمان، معاون شهرداری دزفول، مدیر اجرایی این شهرستان و جمعی از اعضای پیشکسوت دفتر نمایندگی دزفول حضور داشتند.
دکتر کورش خواجوی با ابراز خوشحالی از حضور در میان اعضای دزفول اظهار کرد: تصمیم های گرفته شده در بازدیدها از دفاتر نمایندگی، به ارتقاء سطح خدمات رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان ها منجر خواهد شد.
وی به مشارکت گسترده اعضا در انتخابات هیات مدیره دوره هشتم اشاره کرد و گفت: تحقق اهداف سازمان با حمایت و مشارکت حداکثری اعضا صورت می گیرد و این مشارکت ها و تعامل ها پیشرفت صنعت ساخت و ساز را از نظر کمی و کیفی رقم خواهد زد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خاطر نشان کرد: باید کارایی و اثربخشی در کارکرد ها نمایان گردد که لازمه آن ارائه خدمات مطلوب تر ،تلاش صادقانه ،کار مخلصانه ،تکریم مهندسان و رضایت ارباب رجوع است.
اعضای دفتر نمایندگی دزفول مواردی را در خصوص بررسی تراز مالی دفتر دزفول و چگونگی ساخت ساختمان جدید دفتر نمایندگی مطرح کردند.

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=31327

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.