با یاد و نام شهیدان که با نثار جانشان به ما جان دادند

02:001.4K

مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
در این پیام آمده است:
سی و یکم شهریور ماه یادآور پایداری، استقامت و رادمردی مردان و زنان این مرز و بوم است که با اتحاد و همدلی و از خودگذشتگی، حماسه های ماندگاری را در حفظ، حراست و دفاع از کیان میهن اسلامی، انقلاب و نظام به یادگار گذاشتند.
بدون شک رشادت ها و جانفشانی های جوانان در هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب بوده و ثمره آن حماسه ها همچون چراغی روشن هدایتگر نسل های آینده در مبارزه با زیاده خواهی دشمنان این مرز و بوم خواهد بود.
روزهای آغازین مهرماه برای هم میهنان غیور و مومن ما یادآور لحظات ملکوتی ایثار و هم دلی برای مراقبت از ارزشهای انسانی و اسلامی است.دفاع مقدس از مرزهای ایران عزیزمان که در قلمرو اعتقادی ما درآمیخته و جلوه ای زیبا از میهن دوستی و ایمان به قادر لایزال را پدید آورده است.
در این روایت از طولانی ترین نبرد کلاسیک معاصر که طی آن جهانی در برابر یک ملت و خداوندگارش ایستاد و مفتضحانه در برابر آن نیروی الهی به هزیمت افتاد ، درس هایی بزرگ برای همه ما نهفته است.صبر و ثبات قدم و اخلاص و ایثار همه رزمندگان و ایثارگران عزیز ایرانی را پاس می داریم و به روح پرفتوح امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر اسلام از صدر تا کنون مخصوصا شهدای نورانی دفاع مقدس درود می فرستیم وازاعماق جان برای همه آنها علو درجات و رحمت خاصه الهی را مسالت می نماییم.
به امید آنکه با تبعیت از اندیشه های ناب رهبر فرزانه انقلاب سیره این عزیزان و انفاس قدسیه ایشان چراغ راه آینده ما باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای “مدظله تعالی” و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=28624

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.