نظام مهندسی

برای اجرای قوانین نظام مهندسی به سیستم کارآمد نیاز داریم

04:331.6K

IMG_8278
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان عنوان کرد: نظام مهندسی و کنترل ساختمان عبارت از مجموعه قوانین، آیین نامه ها، بخشنامه ها، استانداردها، تشکل های مهندسی، حرفه ای و صنفی که جهت رسیدن به اهداف  منظور در قانون، تدوین و به مورد اجرا گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مهندس کمال دویده در کارگاه آموزشی گزارش نویسی حرفه ای اظهار کرد: یکی از راه حل های بهره برداری مناسب از سرمایه ها، تلاش برای اجرای قوانین نظام مهندسی در ساخت و ساز است.

وی گفت: سهم عظیمی از سرمایه های ملی کشور در صنعت ساخت و ساز صرف می شود که برای بهره برداری صحیح از این حجم ثروت ملی، رعایت اصول فنی در طراحی، انتخاب مصالح مرغوب ساختمانی و استفاده از نیروی انسانی متخصص از درجه اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خاطر نشان کرد: طبیعی است دستیابی به اهداف قانون علاوه بر تدوین مقررات ملی، نیازمند نظام آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین یک نظام کارآمد ملی برای اعمال این مقررات می باشد.

وی اذعان کرد: برگزاری این سمینارها با توجه به عدم آشنایی مناسب مهندسان به حقوق خود و مشکلات حقوقی و قضایی که در حین کار برای آن ها پیش می آید حائز اهمیت می باشد.

کارگاه تخصصی گزارش نویسی حرفه ای با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان و با تدریس دکتر محمدرضا محمدیان ، پژوهشگر حقوق مهندسی ، در تالار مهر اهواز برگزار شد.

IMG_8556

IMG_8547

IMG_8732

IMG_8345

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=20460

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.