سازمان نظام مهندسی

برگزاری جشنواره خاطره نویسی “من یک مهندس هستم” به مناسبت “روز ملی مهندس”

02:001.3K
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی

سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در نظر دارد به منظور گرامیداشت “روز ملی مهندس” جشنواره ی خاطره نویسی با عنوان “من یک مهندس هستم” را برگزار نماید.

این جشنواره با هدف تجلیل از مقام شامخ مهندس و به منظور شناساندن سختی ها و دغدغه های وظایف و مسئولیت های مهندسان عضو سازمان در بخش های طراحی، نظارت و اجرا برگزار می شود.

از اعضای محترم سازمان دعوت می گردد با نگارش خاطرات تلخ و شیرین دوران فعالیت خود که در ذهنشان ماندگار شده است، ما را در ثبت این خاطرات یاری نمایند.

علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند نوشته های خود را از تاریخ ۲۱/بهمن ماه/۹۹ لغایت ۲/اسفندماه/۹۹ به دبیرخانه این جشنواره (واحد روابط عمومی سازمان) تحویل نمایند و یا در قالب فایل word به شماره ۰۹۰۵۳۶۹۹۲۱۵ در واتساپ ارسال نمایند.

به ۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد، اسامی برگزیدگان در روز پنجم اسفندماه همزمان به روز ملی مهندس اعلام می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس۳۳۳۸۰۰۶۷- ۳۳۳۸۰۰۶۸- ۳۳۳۷۹۸۰۳ داخلی (۱۰۶) دبیرخانه جشنواره “من یک مهندس هستم” تماس بگیرند و یا با ارسال پیام در واتساپ شماره ۰۹۰۵۳۶۹۹۲۱۵ سوالات خود را مطرح نمایند.

قابل ذکر است در صورت استقبال اعضای محترم از این جشنواره، خاطرات در قالب یک مجله با عنوان “من یک مهندس هستم” با ذکر روزمه و عکس نویسنده به چاپ خواهد رسید.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=29458

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.