سازمان نظام مهندسی

برگزاری جلسه با پرسنل واحد عضویت دفاتر نمایندگی

02:001.0K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جلسه آموزشی پرسنل واحد عضویت دفاتر نمایندگی با حضور دکتر کورش خواجوی (رئیس سازمان)، مهندس محمدعلی نوراله (نایب رئیس)، حسین جعفری (مدیر واحد عضویت) و تعدادی از پرسنل واحد عضویت در دفتر نمایندگی برگزار شد.
در ابتدای جلسه مدیر واحد عضویت با ارائه گزارش عملکرد این واحد اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ در حدود دو هزار ۶۳۲ پرونده در این واحد مورد رسیدگی قرار گرفت و در سه ماهه اول ۱۴۰۱، یک هزار و ۴۳۷ پرونده رسیدگی شده است.
وی ضمن آموزش موارد مهم نرم افزار عضویت گفت: در راستای اهداف عالیه سازمان در این واحد روند رسیدگی به پرونده های عضویت و پروانه اشتغال به حداقل رسیده است و سعی بر آن است که جهت جلب رضایت بیشتر اعضا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.
در ادامه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ضمن تاکید بر لزوم سرعت عمل در پاسخگویی به مراجعان و تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت: پرسنل دفاتر نمایندگی باید هرچه قوی تر ظاهر شوند و مشارکت فعالی با مرکز استان داشته و همچنین در ارائه خدمات به اعضاتلاش و دقت نظر مضاعفی به کار گیرند.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با تشکیل این جلسات، هم اندیشی ها و ارتباطات متقابل بتوانیم در جهت جلب رضایت حداکثری اعضا تلاش کنیم.

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=33190

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.