برگزاری جلسه بررسی اجرای شیوه نامه گود برداری

01:005607

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندس ساختمان جلسه بررسی اجرای شیوه نامه گود برداری مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳  در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان ، با حضور مهندس واهبی نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ، نمایندگان استانداری ، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری  و جمعی از متخصصین رشته ژئوتکنیک برگزار گردید.

شایان ذکر است بر اساس دستورالعمل شماره ۰۲/۱۰۰/ ۸۱۵۷۳  مورخ ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۱ وزیر محترم وقت  وزارت راه و شهرسازی و بند۱۱- ۶  این دستورالعمل مذکور می بایست عوامل گودبرداری در قالب اشخاص حقیقی و حقوقی تعیین صلاحیت شده و مجوز مربوطه را مطابق این دستورالعمل اخذ نمایند.

در این راستا احراز صلاحیت حرفه ای پیمانکارانی که اجرای گود برداری های ساختمانی را بر عهده می گیرند تعیین ظرفیت اشتغال ، وظایف و مسئولیتها و سایر ترتیبات مربوط به خدمات آنان به صورت حرفه ای و پاسخگویی به منظور حصول اطمینان از اجرای گود برداری های ساختمانی توسط افراد دارای صلاحیت حرفه ای قانونی ، جهت رعایت مقررات ملی ساختمانی از طریق اجرای حرفه ای گودبرداری های ساختمانی ضروری است . لازم به ذکر است تعرفه اجرای تخریب و گودبرداری و سازه نگهبان نیز قبلاً توسط هیات مدیره تصویب شده که پس از تصویب آن توسط هیات چهار نفره استان قابل اجرا می باشد.

 

 

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=36027

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.