برگزاری جلسه ریاست سازمان با معاون شهری بنیاد مسکن خوزستان

01:531.5K

جلسه بررسی پروژه های جهش  مسکن شهرستان شوش با حضور دکتر کورش خواجوی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مهندس فیروز غلامی، نایب رئیس سازمان، مهندس مرادعلی واهبی و مهندس علیرضا مومنی از اعضای هیات مدیره، مهندس علایی مدیر اجرایی دفتر نمایندگی شوش، مهندس جلیزی مدیر بنیاد مسکن شوش، مهندس دریس زاده معاون شهری بنیاد مسکن خوزستان، برگزار شد.
در این جلسه خواجوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یکی از موفق ترین ارگان های کشوربیان کرد و گفت: طرح جهش  مسکن در شهرستان شوش در بخش های گروه ساخت در دفاتر طراحی این شهرستان ، با ۵۰ درصد تخفیف، طراحی و نظارت می شوند.
وی ادامه داد: در پروژه های بزرگ و ویژه که به صورت مجتمع و متمرکز ساخته می شود ، باید روش و سیستم متفاوتی تدوین گردد. . چرا که در این مجموعه ها تکرار و یا تنوع بلوک های ساختمانی ، تامین دسترسی ها و محوطه سازی تاثیر گذار است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان پیشنهادات خود در خصوص این پروژه ها را اینگونه بیان کرد: یک راه حل این است که بین بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی توافق و مذاکره بر روی درصد تخفیف صورت گیرد و دفتر نمایندگی شوش به عنوان مدیر پروژه، هماهنگی های لازم را انجام دهد و راه حل دیگر برگزاری مناقصه و انتخاب یک شرکت جهت انجام پروژه است.
وی تشکیل کارگروه جهت تصمیم گیری در این خصوص را لازم دانست و تصریح کرد: ظرف مدت یک هفته کارگروهی تشکیل و در آن همه ی راهکارها و پیشنهادات بررسی گردد تا به اتفاق نظر برسیم و این طرح در شوش به عنوان شهرستان پایلوت انجام شود.
در ادامه معاون شهری بنیاد مسکن خوزستان ضمن ارائه آمار و عملکرد بنیاد مسکن خوزستان در طرح جهش ملی مسکن شهرستان شوش، موافقت خود را با تشکیل کارگروه جهت بررسی و تصمیم گیری در خصوص نحوه همکاری و اجرای طرح اعلام کرد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=31417

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.