بکارگیری فیبر نوری در زیر ساخت شبکه ای سازمان

کمتر از یک دقیقه3.6K

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان از بکارگیری فیبر نوری در زیر ساخت شبکه داخلی سازمان خبر داد.

مهندس نیک سرشت ضمن بیان این خبر گفت: با توجه به افزایش نرخ تبادل اطلاعات بین کاربران و سامانه ها و مکاینزه شده حجم زیادی از فعالیت های سازمانی ، پس از اخذ مجوز های لازم از سوی هیئت رئیسه سازمان، بهبود عملکرد زیر ساخت شبکه ای سازمان آغاز گردید. در این راستا ، با توجه به پیش بینی استفاده از بستر های VOIP با هدف پایش CRM و کاهش مراجعات سازمانی در آینده ، ارتباطات بین سوییچ ها با بکارگیری فیبر نوری اجرا گردید. این امر موجب افزایش چشمگیر نرخ تبادل داده شده است که برای فضای تبادل اطلاعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: در فاز اول، با توجه به اهمیت موضوع ابتدا طبقه همکف سازمان ( سالن گروه بررسی نقشه و خدمات مهندسی ) به این تجهیزات مجهز شده و در فاز بعدی در سایر طبقات اصلاح شبکه زیر ساخت صورت می پذیرد.

سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان تصریح کرد: در انجام این طرح، فازهای مطالعات و نظارت بر انجام آن توسط همکاران واحد انفورماتیک صورت گرفته است.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=28961

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.