تلاش برای تسهیل امور اعضای سازمان، سرلوحه کار واحد دفاتر نمایندگی استان است

01:421.1K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و به نقل از واحد امور دفاتر نمایندگی استان، به منظور انتظام بخشی به امور سازمان در سطح استان و ایجاد وحدت رویه در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به اعضای سازمان، جلسه آموزشی با حضور خزانه دار، مسئول امور دفاتر نمایندگی، کارشناسان مالی مرکز استان و دفاتر نمایندگی، با هدف آموزش فرآیند پرداخت مکانیزه اقساط مهندسان ناظر تشکیل شد.

مهندس امیر علیخانی، مسئول واحد امور دفاتر نمایندگی در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مطالبی را در خصوص اهتمام و تلاش هرچه بیشتر پرسنل سازمان بمنظور ایجاد رضایتمندی عمومی نزد اعضا و مراجعین سازمان ایراد نمود و اظهار کرد: غایت نهایی سازمان جلب رضایت عمومی بوده و شایسته است همگان در جهت نیل به این هدف، از هیچ تلاشی دریع ننمایند.

در ادامه این جلسه مهندس عبدالعظیم سیدمحمودی، خزانه دار سازمان، ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، به بیان مطالبی در خصوص الزام کلیه پرسنل سازمان به رعایت مصوبات هیات مدیره، ابلاغیه های مرکز استان، نحوه تنظیم اسناد مالی دفاتر نمایندگی و… پرداختند.

پیرو مصوبات و دستورالعمل های قبلی، مقرر بوده است که ناظرین از طریق کارتابل مهندسی خود اقدام به درخواست اقساط نموده تا ضمن جلوگیری از مراجعات غیرضروری و… پرداخت اقساط ایشان با سرعت و دقت بیشتری نسبت به گذشته صورت پذیرد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=24199

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.