جلسه معارفه اعضای کمیسیون های تخصصی برگزار شد

02:002.0K

 

جلسه معارفه اعضای کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس سازمان، اعضای هیات مدیره و اعضای گروه های تخصصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، مهندس کمال دویده، رئیس سازمان، در این جلسه اظهار کرد: کمیسیون های تخصصی به عنوان یک بازوی فنی می توانند در راستای اهداف عالیه سازمان گام های موثری را بردارند.

وی در خصوص افزایش کیفیت کمیسیون های تخصصی توصیه هایی را به اعضاء ارائه داد و عنوان کرد:  جایگاه گروههای تخصصی ویژه است و قانون و آئین نامه اجرایی نیز این جایگاه را تثبیت کرده است.

دویده افزود: براساس ماده ۱۶ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به منظور گسترش همکاری های حرفه ای و جلب مشارکت اعضا و کارشناسی دقیق تر مسایل ویژه هر یک از رشته های تخصصی موجود در سازمان اجازه داده میشود گروه های تخصصی مهندسان هر رشته، متشکل از اعضای سازمان در همان رشته تشکیل شود.

وی خاطر نشان کرد: گروههای تخصصی باید به موضوعات به صورت عمیق تر و وسیع تر بپردازند و از ظرفیت مهندسان کمیسیون های تخصصی در همفکری ها برای ارتقاء  کیفیت  ساختمان بهره ببرند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به تشکیل هیات مشورتی و کمیته خدمات مهندسی در شروع کار هیات مدیره دوره هفتم اشاره کرد و گفت: تا این کمیته ها و گروه های تخصصی تشکیل نشوند و کار نکنند شاهد ارتقا و پیشرفت نظام مهندسی نخواهیم بود.

وی بر  برگزاری جلسات کمیسیون های تخصصی به صورت مستمر و مدون تاکید کرد و گفت: در این جلسات تخصصی باید کلیه مسائل و مشکلات مرتبط با ساختمان مورد بررسی و پایش قرار بگیرد و به هیات مدیره اطلاع داده شود تا در دستور کار آن ها قرار بگیرد.

اعضای حاضر در این جلسه به بیان پیشنهادات خود پرداختند و مواردی از جمله تعامل هیات مدیره با گروه های تخصصی، لزوم فعال شدن کمیسیون های تخصصی و… پرداختند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=26561

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.