دبیر انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان خوزستان: نوآوری ها و توانمندی های یکساله صنعت ساختمان در نمایشگاه ارائه می شود

01:51652

دبیر انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان خوزستان گفت: دست اندرکاران صنعت ساختمان هرساله در نمایشگاه صنعت ساختمان دور هم جمع می شوند و نوآوری ها و توانمندی هایی که در طول یکسال در کشور و استان ها بوجود آمده در کنار هم قرار می گیرند و در کنار ارائه خدمات،بازاریابی برای محصولات صورت می گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان،داریوش هیودی شامگاه پنجشنبه ۲ آذرماه با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان افزود: جمع شدن دست اندرکاران صنعت ساختمان در مدت کوتاه در یک محل و آگاهی پیدا کردن مردم نسبت به متخصصین امر مفید بوده و مشاهده هر ساله نوع استفاده از تکنولوژی ها در داخل کشور و تولید کننده هایی که در سطح استان داریم، باعث دلگرمی می شود.
وی ادامه داد:استفاده از تکنولوژی های انبوه سازی توسط سیستم های هوشمند و کسر زمان ساخت متناسب با اقلیم و مصالح ساختمانی موجود در کشور یکی از نیازهای ضروری در صنعت ساختمان است که نیاز به تصمیم جدی در هیئت دولت و حمایت خاص دارد؛چرا که نیازمند سرمایه اولیه و استفاده از تکنولوژی های روز است.
دبیر انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان خوزستان اظهار کرد: انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان خوزستان قریب به ۶ سال است که تاسیس شده است و اعضای این صنف دارندگان حقیقی و حقوقی پروانه ساختمان هستند که در بحث اجرا خدمات ارائه می دهند.
هیودی گفت: از سال ۱۳۹۹ که این انجمن کار خود را آغاز کرد، بیش از ۵۰ درصد افزایش کیفیت در سطح استان داشتیم و ناظران ما از پروژه ها به صورت روزانه بازدید می کنند.
وی تاکید کرد: باید ساخت و ساز را به سمتی ببریم که افرادی که دارای پروانه هستند فعالیت کنند و از حالت شماتیک به حالت واقعی برسیم.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=36835

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.