دومین جلسه ستاد ویژه مقابله با کرونا سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در سال ۹۹

 

مهندس کمال دویده : پاسداری از سلامت پرسنل ، اعضا و مراجعین اصلی ترین رسالت ستاد مقابله با کرونا است .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ، دومین جلسه ستاد ویژه مقابله با کرونا سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در مورخه ۲۴/۰۱/۹۹ به ریاست مهندس کمال دویده، رئیس سازمان و با حضور اعضای این کمیته و برخی از مدیران استان در محل سازمان برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، ریاست سازمان ضمن جدی و خطیر دانستن رسالت پاسداری از سلامت پرسنل ، اعضا و نیز مراجعین ، بر رعایت هرچه بیشتر اصول ابلاغی بهداشتی و نیز مصوبات ستاد مقابله با کرونا تاکید نمود و افزود : باید همه مدیران و اعضای کمیته بنحوی تلاش و اقدام نمایند تا در این ایام ، شاهد کمترین میزان آسیب دیدگی باشیم.
در ادامه جلسه نیز ، مدیران حاضرین در جلسه نسبت به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی واحدهای مختلف سازمانی در راستای ارائه خدمات بصورت غیر حضوری به اعضا و سایر متقاضیان اقدام نمودند.
در پایان نیز ، مهندس دویده ضمن تقدیر از تلاش بی شائبه اعضای این ستاد اظهار داشت : باید به گونه ای اقدام شود تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی که هدفی جز حفظ سلامت عمومی ندارند ، باید خدمات غیر حضوری سازمان بگونه ای ارائه شوند که در نهایت ، رضایت جامعه مهندسی و نیز مراجعین را در پی داشته باشد .

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=27282

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.