دویده: ما به دنبال مچ گیری از مهندسان نیستیم

03:222.1K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، آیین معارفه بازرسان کمیته کنترل و نظارت با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان برگزار شد.
مهندس کمال دویده در این آیین ضمن تقدیر از تلاش بازرسان این کمیته اظهار کرد: نظارت مستمر بر ساخت و ساز شرط لازم جهت افزایش کیفیت و طول عمر ابنیه است.
وی ادامه داد: براساس آنچه در قوانین آمده است رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان این است که ساختمانی ایمن و با کیفیت به مالکان تحویل دهیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان عنوان کرد: کمیته کنترل و نظارت، در اجرای ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه های اجرایی آن و به منظور حصول اطمینان از رعایت مقررات ملی ساختمان در کلیه ساخت و ساز های کشور اعم از شهری و روستایی،کنترل رعایت مقررات و فرآیندهای انجام کار از طریق بازرسی های موردی از ساخت و سازها را مطابق این دستورالعمل انجام می دهند.
وی بر حمایت هیات مدیره سازمان در تحقق آرمان ها و اهداف مشخص کمیته کنترل نظارت در جهت اجرای بهتر امور تاکید کرد و گفت: بخش راه اندازی مجریان ذی صلاح و آموزش عوامل فنی را در دستور کار قرار می دهیم.
دویده ادامه داد: ما به دنبال مچ گیری از مهندسان نیستیم بلکه می خواهیم نکات مثبت کار پیشنهاد داده شود تا از اتفاقات پیشگیری کنیم.
وی خطاب به بازرسان کمیته کنترل نظارت گفت: وارد جبهه های کاری جدید شوید، از فناوری های نوین استفاده کنید، دچار روزمرگی نشوید و پیشنهادهای فنی به هیات مدیره بدهید.
در ادامه مهندس مرادعلی واهبی، مشاور سازمان، فرید فقهی، مسئول جدید واحد کمیته کنترل و نظارت، و علیرضا امین راد، نماینده شهرداری در کمیته کنترل و نظارت، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
بازرسان کمیته کنترل نظارت عبارت از مهندسان مهران علم الهدائی، سپهر محمدیان، شاپور چیت ساز خوراسگانی، نادر نوبخت، محمد محمودی، محمدرضا نیک سرشت، حسام جهانی، محمدرضا رنجبر دانایی، هادی رضا نژاد، محسن ارشش، عبدالرضا فقهی، میلاد پیامی، سامان عفیفی، جلودار ناصر، رضا گمرک چی زاده است

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=23413

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.