سازمان نظام مهندسی

دویده: کارگران بازوان اجرایی پروژه های ساختمانی

02:381.2K

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با حضور در یک کارگاه ساختمانی از کارگران حاضر در این کارگاه به مناسبت روز کارگر تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مهندس کمال دویده، ظهر امروز با حضور در یک کارگاه ساختمانی از کارگران با اهدا گل به مناسبت روز جهانی کارگر تقدیر کرد.
وی در این بازدید کارگران را مهمترین رکن توسعه کشور دانست و اظهار کرد: قشر شریف و زحمت کش کارگر، نقش اصلی را در شکل گیری تولیدات در بخش ها مختلف دارند در این راستا کارگران ساختمانی بازوان اجرایی در جهت پیشبرد پروژه های ساختمانی هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه شاهد شکوفایی بیش از پیش و بهبود وضعیت معیشت کارگران باشیم، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) حیات هر ملت را مرهون کار وکارگر دانسته و برای حرکت به سوی رشد و شکوفایی صنعت و مملکت تاکید بر رسیدگی به رفاه و وضع معیشتی کارگران داشتند.
وی با بیان اینکه هفته گرامیداشت کارگر برای قدردانی از زحمات کارگران و ارج نهادن به مقام والای کارگران است عنوان کرد: کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند که با زحمات خود نان حلال کسب نموده و در خدمت پیشرفت و آبادانی کشور خود تلاش می نمایند که باید زحمات آن ها مورد توجه قرار گرفته و از آنان تقدیر شود.

وی در پایان اظهار داشت: سلامت کارگران برای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان بسیار با اهمیت بوده و پیگیر تهیه واکسن کرونا برای کارگران ساختمانی هستیم که ان شاءالله هر چه سریعتر واکسینه بشوند

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی

 

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=29898

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.