دیدار ریاست سازمان با اعضای دفتر نمایندگی بهبهان

01:342.1K

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان و به نقل از امور دفاتر نمایندگی استان، در ادامه بازدیدهای ریاست سازمان از دفاتر نمایندگی استان، جلسه ای با حضور ایشان ، معین و عضوهیات مدیره و مدیر اجرایی دفتر نمایندگی و تنی چند از مدیران استانی و همچنین تعدادی از مهندسان عضو دفتر شهرستان بهبهان در این شهرستان تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه خلاصه ای از عملکرد کلی دفتر بهبهان در حوزه های مختلف از سوی مدیر این شهرستان به استماع اعضای حاضر رسانیده شد.
در ادامه جلسه نیز ، نمایندگان رشته های معماری ، عمران ، برق و مکانیک به ترتیب، ضمن اظهار خرسندی از حضور عالیترین مقام سازمان در جمع ایشان ، به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند.
پس از استماع نظر نمایندگان حاضر ، مهندس دویده ، ریاست محترم سازمان ، ضمن ابزار خشنودی از حضور در میان اعضای دفتر نمایندگی شهرستان بهبهان ، شرح مختصری از اقدامات صورت گرفته از جانب هیات مدیره دوره هفتم را بیان نمودند و عنوان داشتند : در دوره هفتم هیات مدیره ، طرح مجریان ذی صلاح ، صدور شناسنامه فنی و ملکی و همچنین ساخت ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در زمره اولویت های اصلی فعالیت مان بوده که با یاری خداوند متعال و نیز اعتماد اعضای محترم سازمان ، هر سه طرح یاد شده آغاز شده و در حال اجرا و پیگیری می باشند.
ریاست سازمان در رابطه با نقطه نظرات اعلامی اعضای شهرستان بهبهان نیز عنوان کرد : همه اعضا باید با توجه به شرایط جاری ، بر مودت و همکاری بیش از پیش خود با سایر همکاران تاکید نمایند تا در سایه همدلی و اتحاد اعضا ، شاهد رشد سازمان و همچنین تحقق اهداف عالی و کیفی سازمان باشیم.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=28328

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.