دیدار ریاست سازمان با اعضای دفتر نمایندگی ایذه

01:081.9K

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان، در ادامه بازدیدهای ریاست سازمان از دفاتر نمایندگی استان، جلسه ای با حضور مهندس کمال دویده، مهندس رضا عصاره ،معین و عضوهیات رئیسه، مدیر اجرایی دفتر نمایندگی ایذه، تنی چند از مدیران استانی و همچنین تعدادی از مهندسان عضو دفتر شهرستان ایذه در این شهرستان تشکیل گردید.
در ابتدای جلسه خلاصه ای از عملکرد کلی دفتر ایذه در حوزه های مختلف از سوی مدیر این شهرستان بیان شد، سپس اعضای دفتر نمایندگی حاضر در جلسه، به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند و سوالات خود را مطرح کردند.
مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، اظهار کرد: در دوره هفتم هیات مدیره ، طرح مجریان ذی صلاح ، صدور شناسنامه فنی و ملکی، پیگیری فرار ظرفیت ها و همچنین ساخت ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در زمره اولویت های اصلی فعالیت بوده که هر سه طرح در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه تحقق اهداف سازمان با حمایت و مشارکت حداکثری اعضا صورت می گیرد، تصریح کرد: برگزاری جلساتی از این دست باعث کاهش موانع کاری و بررسی مشکلات آنان می شود.
از دستاوردهای این بازدید می توان به انعقاد تفاهم نامه مجری آموزش با دانشگاه آزاد اسلامی ایذه اشاره کرد.
همچنین موضوع فرار ظرفیت ها و ساخت و ساز غیرمجاز از طریق مدیر کل امور شهری و شهردار شهرستان پیگیری شد
در ادامه این بازدید یک جلسه با اعضا شورای اسلامی شهر ایذه و معاونین شهردار برگزار شد که حاضران در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
مهندس دویده در این دیدار بر لزوم برقراری تعامل میان سازمان نظام مهندسی و شهرداری به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و افزایش نظارت ها تاکید کرد و گفت: تشکیل چنین جلساتی موجب افزایش انتظارات طرفین به منظور دستیابی به اهداف و راهکارهای ساخت و ساز می شود.
وی ادامه داد: این تعاملات، رسیدن به کیفیت مطلوب ساختمان ها را به دنبال دارد و پیشرفت صنعت ساخت و ساز را از نظر کمی و کیفی شاهد خواهیم بود.
در ادامه این جلسه تشکیل کمیته بازرسی و کنترل نظارت مشترک بین دفتر نمایندگی ایذه، شهرداری و راه وشهرسازی شهرستان برای نظارت هرچه بهتر بر ساخت و ساز مصوب گردید.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=28653

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.