سازمان نظام مهندسی

راه اندازی بخش درگاه پروژه در کارتابل مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

01:361.9K

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از راه اندازی درگاه الکترونیک پروژه در کارتابل مهندسی با هدف ایجاد بستر ارتباطی بین عوامل دخیل در پروژه های ساختمانی خبر داد.
مهندس کمال دویده اظهار کرد: به منظور ایجاد فضای لازم و متمرکز همراه با گسترش خدمات الکترونیک و تسریع در گردآوری اطلاعات مرتبط با پروژه های ساختمانی در سطح استان درگاه الکترونیک پروژه در کارتابل مهندسی راه اندازی شده است.
وی افزود: به این منظور تمام خدمات درگاه پروژه در قسمت پروژه های نظارتی و شناسنامه فنی و ملکی در منوی ابزار های کارتابل مهندسی استان به نشانی ots.khzceo.ir/eng قابل دسترس است.
دویده خاطر نشان کرد: از طریق این درگاه که برای هر پروژه بصورت یک صفحه اختصاصی طراحی شده است، مهندسان ناظر، طراحان، شرکت های حقوقی مرتبط با پروژه و مجریان می توانند در یک فضای تعاملی ارتباط فنی و تخصصی در خصوص پروژه داشته باشند.
وی افزود: در این درگاه امکان ثبت گزارشات مرحله ای ناظران با امکان دسترسی برای سایر ناظران و طراحان پروژه وجود خواهد داشت که همین موضوع به تنهایی موجب هم افزایی در افزایش کیفیت ساخت خواهد شد.
دویده گفت : ناظران می توانند در این درگاه به نقشه های پروژه دسترسی برخط داشته و موارد لازم را در محل پروژه تصویر برداری کرده و بهمراه توضیحات در قسمت گفتگوی فنی پروژه ارسال کنند.
وی خاطر نشان کرد : امکان ثبت اطلاعات مرتبط با شناسنامه فنی و ملکی در این ابزار دیده شده است و ناظران و مجریان می بایست اطلاعات خواسته شده در قسمت تکمیل شناسنامه فنی و ملکی مندرج در درگاه را تکمیل نمایند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=29364

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.