سازمان نظام مهندسی ساختمان مشاور فنی پروژه های عمرانی استان است

03:001.8K

جلسه مشترک مدیر کل راه و شهرسازی با هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جلسه مشترک مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه منوچهر رحمانی، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، اظهار کرد: نظام مهندسی ساختمان، پتانسیل ارزشمندی در سطح استان است که در حال حاضر ۱۴ هزار عضو دارد.

IMG_5855

وی ادامه داد: همه مهندسان به صورت یک خانواده باید با هم همکاری کنند تا پیشرفت عمرانی استان و مقررات ملی ساختمان در پروژه های استانی انجام شود.

رحمانی عنوان کرد: در بحث نظام مهندسی ما باید یک مشارکت صنفی داشته باشیم و درک مشترکی نسبت به جایگاه نظام مهندسی ساختمان در بین اعضا به وجود آید.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان ناظر بر سیستم مهندسی نظارت خود را بیشتر می کند تصریح کرد: ما به سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک مشاور فنی در اجرای پروژه های استان نگاه می کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه سالانه ۷ هزار میلیارد تومان عملیات ساختمانی در استان انجام می شود اذعان کرد: مهندسان باید با مشارکت و دقت در نظارت بر اجرای پروژه ها، نظارت عمومی را به خود جلب کنند.

IMG_5850

وی در پایان گفت: مهندسان ساختمان باید در ارتقا جایگاه مهندسی تلاش بیشتری داشته باشند تا مهندسی خوزستان به جایگاه شایسته اش در نظام مهندسی کشور دست یابد.

در ادامه فرخ حاج شیخ الاسلامی، رئیس سازمان نظام مهندسی خوزستان، اظهار کرد: امیدوارم با تعامل هیئت مدیره با مهندسان عضو، میزان مشارکت مهندسان را افزایش دهیم و با این کار مشکلات سازمان به حداقل می رسد.

وی افزود: در دوره پنجم تعامل زیادی بین اداره کل راه و شهرسازی استان و نظام مهندسی ساختمان به وجود آمده که برگزاری همایش ها و سمینارها در زمینه مقررات ملی ساختمان، برگزاری جلسات متعدد کاری در زمینه هیئت های چهار نفره، توزیع عادلانه کار بین مهندسان، راه اندازی سیستم های نرم افزاری و شفاف سازی عملکرد بخشی از کارهایی بود که در راستای این تعامل انجام شده است.

IMG_5870

در ادامه این جلسه مرادعلی واهبی ، کمال دویده ، عبدالحمید قندریز ، رضا عصاره ، مجتبی لبیب زاده ، منصور بدیعی فر ، الیاس دره شوری(اعضای هیات مدیره) با تشریح زوایای مختلف حوزه های کاری خود خواستار حمایت اداره کل راه و شهرسازی از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان شدند.

IMG_5968

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=8390

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.