سازمان نظام مهندسی

سخنی با اعضا، هیات مدیره منتخب، مدیران اجرایی دفاتر نمایندگی و پرسنل سازمان

05:01.3K

مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در پیامی  از اعضا و پرسنل سازمان تقدیر و تشکر و ضمن اعلام همکاری با هیات مدیره منتخب برای آنان آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

در این پیام آمده است:

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از بدو تاسیس، گام‌های موثری در جهت ارتقای کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای ساخت و سازها در جهت حمایت از مردم به عنوان بهره برداران ساختمان‌ها و فضای شهری و ابنیه و هم‌چنین حفظ و افزایش بهره‌وری منابع، مواد، انرژی و سرمایه‌های ملی برداشته است، در هیات مدیره دوره هفتم با استعانت از خداوند منان و برنامه‌ریزی های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت وبا الهام ازتجارب ذیقیمت خود، اعمال دیدگاه های عقلانی وآرمانی و همچنین رعایت کامل اخلاق حرفه ای نسبت به اعضای سازمان و مردم جامعه ادای دین نمودیم.

اعضای هیات مدیره دوره هفتم بصورت همه جانبه و مستمر با هدف تولید ساختمان های پایدار و اشتغال هدفمند در صدد اصلاح امور، بازنگری در فرایندها، عملیات اجرایی و برنامه های گذشته، تدوین نظام نامه های اداری، مالی، وغیره… برآمدند لذا سازمان در طول این سه سال توانست ایفاگر نقش های بزرگ توسعه ای درشرایط کنونی کشور از یک طرف بوده و پاسخگوی مطالبات به حق اعضای سازمان وذینفعان وکارفرمایان از طرف دیگر باشد.

بخشی از  شاخص های عملکرد هیات مدیره دوره هفتم به شرح ذیل است:

* اجرایی شدن مجریان ذیصلاح

* صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان

* آغاز عملیات پروژه ساختمان کوی پیروزی

* استقرار کمیته نما در سازمان

* محاسبه و پرداخت سود بانکی به مهندسان ناظر پروژه ها

* پیگیری موضوع فرار ظرفیت ها و تمهیدات جهت بازگشت ساختمان های گروه ج و د به سازمان

* انعقاد تفاهم نامه های مختلف از قبیل تفاهم نامه ارائه خدمات مهندسی به مناطق سیلزده و زلزله زده استان با بنیاد مسکن استان خوزستان و…

* اجرای تفاهم نامه اقدام ملی مسکن مابین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

* برقراری سیستم نظرسنجی از اعضا

* ارائه گزارش عملکرد سه ماهه، شش ماهه و یک ساله هیات مدیره برای اعضا

* تعامل با دستگاه های و سازمان های مرتبط با ساختمان

* برگزاری سمینارهای کاربردی و متناسب با نیازهای روز جامعه مهندسی

* توسعه خدمات رفاهی مانند افزایش تعداد تسهیلات و بانک های پرداخت کننده تسهیلات به اعضا

* ایجاد تراز مالی مثبت سازمان در طول سه سال با وجود مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا

و ده ها کار دیگر.

لذا بعنوان خدمتگذار شما خوبان برخود لازم میدانم از کلیه اعضای هیات مدیره دوره هفتم که به آرامش سازمان و انجام همه فعالیت ها کمک نموده‌اند نهایت تشکر و سپاس را داشته و امیدوارم در ادامه بتوانیم با تشریک مساعی بیشتر  گام های موثرتری را در اعتلای روزافزون سازمان و ارتقا سطح رضایت مندی جامعه مهندسی برداریم.

همکاری و حضور مداوم اعضای سازمان به عنوان قشری فرهیخته و متخصص در کنار هیات مدیره و اتخاذ تصمیم گیری ها در مجامع و تعیین سرنوشت سازمان، توانست پشتوانه ای در جهت بهبود و توسعه اهداف باشد، از اینکه در تمام فراز و نشیب های سازمان در کنار ما بودید و در قبال سرنوشت سازمان مسئولیت پذیر بوده و آمادگی ایستادگی در برابر مشکلات و چالش ها در جهت حفظ کیان این مجموعه حرفه ای و تخصصی را داشتید صمیمانه سپاسگزارم و دستان یکایک شما را به گرمی می فشارم، در این سه سال بهره فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما اعضای توانمند و متخصص نصیب اینجانب گردید بی شک سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با سرمایه های گرانقدری چون شما اعضای محترم، پیشرفت های خود را در سال های آینده ادامه خواهد داد.

همچنین از حضور آگاهانه و ارزشمند اعضا در هشتمین دوره انتخایات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان که نشان علاقمندی بیش از پیش اعضا نسبت به سرنوشت این مجموعه تخصصی دارد،  شایسته است تقدیر نمایم.

امیدوارم دوره جدید هیات مدیره با حفظ انسجام و همدلی و  با کسب تجربه از هیات مدیره های ادوار، بهره گیری از مشارکت هرچه بیشتر اعضا و جلوگیری از آزمون و خطاهای پیشین بتواند در ارتقا سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، موفق باشد. این سازمان به حمایت واقعی و عملی اعضای فرهیخته خود نیاز دارد، مشارکتی که اگر با تدبیر دور اندیشانه و دلسوزانه هیات مدیره همراه باشد تحول اساسی و تاثیرگذاری در سرنوشت سازمان ایفا خواهد نمود، بنابراین امیدوارم اعضا آگاه و خردمند سازمان، در کنار نقد و مطالبه، همواره حامی و پشتیبان هیات مدیره منتخب خود باشند و از تخریب ایشان بپرهیزند.

در ادامه از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق برای منتخبان جدید را در راستای  عمل به وظایف قانونی، در جهت اعتلای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان را خواستارم و این اطمینان را میدهم هیات مدیره دوره هفتم در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات مهندسی و کنترل ساختمان در کنار شما خواهد بود.

نجابت، بردباری، خویشتن داری، صبوری و تلاش پرسنل سازمان در مرکز و شهرستان ها و مدیران محترم اجرایی دفاتر نمایندگی، باتوجه به شرایط سخت ایپدمی ویروس کرونا قابل تقدیر و قدردانی است، در شرایطی که همه مردم در تکاپوی اقدام برای سلامتی خود و پیشگیری از بیماری هستند و در این مسیر حتی کسب و کار خود را هم تعطیل نمودند، پرسنل سازمان، بی دریغ در پی خدمت رسانی و انجام وظیفه به مهندسان عزیز بودند. همه پرسنل و مدیران سازمان نمونه هستند و با توجه به حجم مراجعان سازمان، بار اصلی ارایه خدمات، بر آن ها بوده است. از همین رو لازم می دانم از همکاری، صبوری، همدلی و تلاش بی وقفه همگی تقدیر و تشکر نمایم و از درگاه خداوند سبحان سلامتی، سربلندی و امید را برای یکایک شما همکاران محترم آرزومندم.

در پایان امیدوارم در پرتو عنایت خاصه حضرت حق، اهداف متعالی سازمان نظام مهندسی ساختمان با عنایت به قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با عزمی راسخ و با همفکری، همسویی، تعامل، تفاهم و تبادل آرا و نظرات و تجربیات سازنده و ارزنده محقق گردد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان همچون گذشته به عنوان الگویی برجسته در اجرای صحیح مقررات ملی ساختمان در سطح کشور باقی بماند.

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=30982

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.