دویده:اجرایی شدن طرح مجریان ذیصلاح مهمترین مطالبه جامعه مهندسی است.

02:002.1K

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان و به نقل از امور دفاتر نمایندگی استان،  در ادامه بازدیدهای ریاست سازمان از دفاتر نمایندگی استان، جلسه ای  با حضور ریاست سازمان، مدیر امور دفاتر نمایندگی و مدیر واحد پروانه اشتغال و عضویت و تعدادی از مهندسان عضو دفتر شهرستان دزفول در این شهرستان تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه خلاصه ای از عملکرد کلی دفتر شهرستان در حوزه های خدمات مهندسی و مالی به استماع اعضای حاضر در سالن جلسه رسانیده شد.

در ادامه مهندس کمال دویده اظهار کرد: تلاش هیات اجرایی شهرستان در سال جاری در رشد آمار موجود قابل لمس بوده که جای تقدیر و تشکر از اهتمام وی را دارد.

وی همچنین به همکاری و مساعدت قابل توجه فرمانداری و شهرداری آن شهرستان اشاره نمود و بیان کرد : بدون همراهی و همدلی این دو ارگان ، بروز و تثبیت برخی از موضوعات که عمده ترین آن ها اجرایی شدن شناسنامه فنی و ملکی ، آغاز استفاده از مجریان ذیصلاح در پروژه های ساختمانی ، جلوگیری از فرار ظرفیت های مهندسی و … است تحقق نمی یافت.

سپس اعضای حاضر به طرح موضوعاتی در حوزه های متفاوتی مانند خدمات مهندسی و ظرفیت اعضا، پروانه اشتغال و عضویت، امور رفاهی مرتبط با اعضا، تعارض منافع و … پرداختند که به تناسب سوالات ، امیر علیخانی و عبدالحسین جعفری ، مدیران واحدهای مربوطه به ارائه توضیح و پاسخ های لازم پرداختند.

در خاتمه جلسه ، رییس سازمان مجدد از حضور و هم افزایی اعضای آن شهرستان تقدیر نمود و خواستار آن شد تا اعضای سازمان با مشارکت حداکثری در مباحث و ارائه شفاف نظرات خود در بخش های نظرسنجی پرسنل، ارائه مکتوب نظرات و … باعث تجلی اهداف عالیه سازمان و اعتلای جایگاه مهندسی استان در سطح کشور باشند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=26136

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.