سازمان نظام مهندسی

قابل توجه شرکت های حقوقی، دفاتر طراحی، مهندسان طراح، مهندسان ناظر، سازندگان مسکن (مجریان ذیصلاح)

01:551.5K

در راستای اقدامات انجام شده به منظور صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان به اطلاع می رساند هم اکنون می توان با مراجعه به کارتابل شخصی خود نسبت به تکمیل جداول پیش نویس شناسنامه فنی و ملکی پروژه های تحت نظارت و اجرای خود اقدام نمایید.

لازم به ذکر است پرداخت قسط دوم مهندسان ناظر و یکی از شروط اصلی اتمام قرارداد سازندگان مسکن (مجریان ذیصلاح) منوط به تکمیل اطلاعات شناسنامه فنی و ملکی می باشد.

توضیحات تکمیلی

بخش اول دفترچه اطلاعات ساختمان:

  • دفترچه اطلاعات ساختمان باید توسط کلیه ارکان مشارکت کننده در فرآیند تهیه نقشه های ساختمان (دفاتر طراحی و طراحان)، ناظرین و مجریان ساختمان به صورت دستنویس تکمیل گردد و در انتها عملیات اجرایی ساختمان توسط مالک یا وکیل قانونی وی به امور صدور شناسنامه فنی و ملکی سازمان نظام مهندسی تحویل داده شود. برای این منظور دفترچه اطلاعات ساختمان در سایت سازمان نظام مهندسی قرار داده شده است و دفاتر طراحی می توانند نسبت به پرینت دفترچه اقدام نمایند یا از واحد خدمات مهندسی سازمان تحویل گیرند.

بخش دوم پیش نویس شناسنامه فنی و ملکی:

  • تکمیل شناسنامه فنی و ملکی توسط ناظران و مجریان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، کلیه ناظران و مجریان باید اقدامات لازم را در هنگام تکمیل الکترونیکی پیش نویس شناسنامه فنی و ملکی به کار گیرند تا اطلاعات در این بخش مطابق با جداول دفترچه اطلاعات ساختمان (بخش اول شناسنامه فنی و ملکی) تکمیل گردد و مغایرتی در این خصوص مابین اطلاعات دو بخش فیزیکی یا دستی (دفترچه اطلاعات ساختمان) و الکترونیکی (پیش نویس شناسنامه فنی و ملکی) وجود نداشته باشد.

امور صدور شناسنامه فنی و ملکی سازمان نظام مهندسی ساختمان پس از بررسی اطلاعات پیش نویس شناسنامه فنی و ملکی با دفترچه اطلاعات ساختمان نسبت به صدور شناسنامه فنی و ملکی هر پروژه اقدام می نماید.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=29348

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.